FANDOM

Zwierzęcy instynkt to trzydziesty odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Animo tworzy lepszą wersję transmodulatora, dzięki któremu chce podbić Ziemię.

Fabuła

Wenezuela. Grupka chłopców gra w piłkę nożną, gdy nagle jeden z nich wykopuje piłkę w głąb dżungli. Chłopiec, kpiąc z przestraszonych kolegów, wchodzi do buszu, by poszukać zguby. Znajduję piłkę, a gdy podnosi głowę w górę ukazuje mu się straszna postać, siedząca na drzewie nad nim. Przerażony chłopak ucieka zostawiając piłkę. Bestia zeskakuje z drzewa, przebijając pazurami zabawkę. Dotarłszy do miasta, chłopiec informuje o zdarzeniu ojca. Mężczyzna twierdzi, że przez zmęczenie chłopiec widział halucynacje. Razem wchodzą do domu. Nagle na ścianie budynku pojawia się cień potwora.

Tymczasem w Undertown, Ben i jego drużyna nadal pomagają w usuwaniu gruzu ze zniszczonego miasta. Nagle Ben dostaje wiadomość od dziadka Maxa, by szybko wrócili do kwatery. Chłopak niechętnie opuszcza miasto, twierdząc, ze powinien zostać i pomagać tutaj. Gwen mówi mu, że skoro Max przerwał im tak ważne zadanie to na pewno to co dla nich przygotował jest ważniejsze i niebezpieczniejsze. Drużyna wsiada do Gruchota III.

Na miejscu w siedzibie hydraulików, Max pokazuje brygadzie obrazy zniszczeń pochodzące z Wenezueli, z nad rzeki Kongo oraz innych regionów tropikalnych. Chwilę później pokazuje pliki obrazujące ataki dzikich, zmutowanych bestii na tereny zurbanizowane. Gwen pyta dziadka, czy wie kto może być za to odpowiedzialny. Max opowiada drużynie, że po spotkaniu Reptila i aresztowaniu Anima, doktorowi udało się uciec i gdzieś ukryć. Do dziś nie mają pojęcia gdzie znajduje się szaleniec, ale ostatnio radary hydraulików odkryły duże skupisko energii na Madagaskarze. Prawdopodobnie tam ukrywa się Animo. Patelliday informuje ich również o dziwnej mutacji dzikich zwierząt właśnie w tych regionach oraz w Ameryce Południowej. Julia twierdzi, że Animo posiada dwie siedziby. Na Madagaskarze i gdzieś w Ameryce Południowej. By to sprawdzić, drużyna rozdziela się - Kevin i Gwen lecą do Wenezueli, a Ben i Julia na Madagaskar.

W laboratorium hydraulików, drużyna dostaje szczepionki przeciwko różnym zagrożeniom. Ben z lekkim niepokojem żegna kompanów i wraz ze swoją dziewczyną wsiadają do pojazdu. Podczas lotu, chłopak zauważa na radarze dwa wystrzelone w ich kierunku pociski. Julia każe Statkowi scalić się z pojazdem i zneutralizować pociski. Statek wykonuje polecenie, ale nie zdąża obronić się przed zagrożeniem i zaczyna spadać. Ben zamienia się Astrodaktyla i zabiera Julię. Spokojnie lądują w dżungli. Tuż za nimi eksploduje statek, którym lecieli. Po chwili na ręce Julii pojawia się Statek w formie bransoletki. Ben chwali zwierzaka i razem wchodzą w głąb dżungli.

Tymczasem Gwen i Kevin są już w Wenezueli. Wchodzą do miasta i od razu zauważają wielkie poruszenie wśród mieszkańców. Biegną za tłumem do wielkiego zbiorowiska. Okazuje się, że jeden z mieszkańców zabił bestię, która prześladowała ich wioskę od pewnego czasu. Gwen przygląda się bestii bliżej i wysyła próbkę krwi Hydraulikom. Nagle Kevin słyszy głos małego chłopca, który mówi, że bestii jest więcej. Levin odwraca się i spostrzega uciekającego chłopca. Mówi Gwen, że za chwile wróci i rusza w pogoń za chłopakiem. Dogania go przed wejściem do dżungli. Gdy pyta go czy widział więcej potworów, chłopiec wskazuje na dżunglę. Kevin absorbuje pobliski kamień i wchodzi z chłopcem do buszu.

Na Madagaskarze, Ben i Julia zostają zaatakowani przez zmutowanego słonia. Ben jako Gigantozaur powala zwierzę, a Julia pobiera próbkę krwi, tak jak kazał im Max. Słoń wyrywa się z uścisku Gigantozaura i ucieka w głąb dżungli. Para rusza w pogoń za mutantem, gdy nagle skacze na nich znajoma żaba Anima. Ben jest teraz pewien, że tu urzęduje doktor. Przygwożdżeni do ogromnego drzewa słyszą czyjeś kroki. Z gąszczu wychodzi Animo. Ben próbuje uwolnić rękę i zmienić formę, gdy nagle obok niego pojawia się scalona ze Statkiem Julia. Chwyta język żaby i ciska nią w głąb dżungli. Ben uderza w tarczę Omnitrixa. Rozbłyska zielone światło, z którego po chwili wychodzi owadopodobny obcy. Ben nazywa kosmitę "Robalem" i zaczyna szarżę na Anima.

Kevin z nieznajomym chłopcem dociera do legowiska bestii. Chłopiec zauważa przebitą piłkę i oznajmia, ze to tu żyją potwory. Levin kontaktuje się ze swoją dziewczyną. Wtem Osmozjanina atakuje mutant. Lekko oszołomiony chłopak zauważa, że potwór zadrapał jego klatkę piersiową. Z odznaki słychać przerażony głos Gwen. Mały chłopiec ucieka z miejsca. Odrętwiały Kevin próbuje walczyć z bestią, gdy nagle zostaje otoczony przez więcej mutantów. Walczy zacięcie, ale w końcu pada z wycieńczenia. Jedna z bestii chce zadać ostateczny cios, gdy nagle zatrzymuje ją mana Gwen. Dziewczyna odstrasza bestie swoją formą Anodytki i zabiera chłopaka.

Animo ucieka przed Benem na zmutowanym gorylu. Podczas pościgu, kuzynka informuje Bena, ze Kevin jest w okropnym stanie. Goryl zeskakuje w przepaść, by po chwili złapać się skalnej półki i wskoczyć do jaskini. Robal podąża za nim. W środku jaskini, Ben zostaje ogłuszony przez bestię. Chłopak budzi się na stole operacyjnym. Animo przedstawia mu jego nowy transmodulator, którego bliźniaki znajdują się w każdej dżungli na Ziemi. Dzięki nim każde zwierzę znajdujące się w tym regionie mutuje w posłuszną mu bestię.

W Wenezueli, Gwen po skontaktowaniu się z Maxem postanawia zdobyć próbkę krwi jednej z bestii, by wysentytezować antytoksynę. Dociera do ogromnego transmodulatora. Informuje o znalezisku Bena, który słyszy to i każe kuzynce zniszczyć maszynę. Wtem do jaskini wpada Julia ze Statkiem w formie ogromnego robota. Niszczy kajdany Bena i uwalnia go. Animo włącza wszystkie transmodulatory i z zamiarem ucieczki wsiada na goryla. Transmodulator w Wenezueli zaczyna działać i obok maszyny zjawiają się mutanty. Gwen zaczyna walczyć. Podczas batalii zwinnym ruchem pobiera próbkę i wysyła do Maxa. W tym samym czasie Statek niszczy transmodulator powodując ogromny wybuch. Pożar szybko rozprzestrzenia się po dżungli. Ben wybiega z jaskini i zamienia się w Zadymiarza. Każe statkowi wyrzucić go w powietrze, co zwierzak szybko wykonuje. W powietrzny Zadymiarz wchłania cały żar i dym gasząc tym samym pożar. Gdy Ben wraca do jaskini zauważa, ze jego dziewczyna aresztowała już Anima. Tennyson pyta doktora skąd miał fundusze na cały ten sprzęt. Animo odpowiada, że teraz dużo płacą za zajęcie Bena Tennysona jakąś błahą sprawą. Na pytanie kto płaci, chłopak nie uzyskuje odpowiedzi.

Później w Wenezueli, Gwen otrzymuje antytoksynę, którą szybko aplikuje Kevinowi. Skołowany chłopak wstaje. Dziewczyna rzuca mu się na szyję i całuje go. Na miejsce przylatuje Ben i Julia. Każe dziadkowi Maxowi wysłać szwadrony Hydraulików do każdej dżungli na Ziemi, by wyłączyli transmodulatory. Gdy drużyna odchodziła, Kevina zatrzymuje mały chłopiec, któremu pomógł. Wręcza mu drewnianą zabawkę i odchodzi. Kevin uśmiecha się i wsiada do Gruchota. Ben informuje drużynę o tajemniczej postaci, która dofinansowuje innych w zamian za zajęcie Bena i jego drużyny. Gwen twierdzi, ze to sprawa na inny dzień. Gruchot powoli wznosi się do góry i odlatuje.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki