FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
[[Witamy ponownie]]
[[Nowa wyspa]]
   Next

Znajdźcie mi granatowy kryształ! to dziewiąty odcinek z serii Ben: Show.

Streszczenie

Statek się rozbija czy zawodnicy uratują Show?

Fabuła

Nagle, niespodziewanie w statku zrobiła się dziura. Doktor Show wyskoczył ze statku, a reszta skoczyła za nim. Okazuje się, że spadli na planetę Petropia. Vulmitrix zaczął skanować DNA Petrosapiensa i Crystalpiensa. Po paru minutach Chromaton i Diamentogłowy byli w zegarku. Zadanie to było znaleźć granatowy kryształ z którego Doktor Show zrobi statek. Darwin poszedł z Stefkiem. Wujcio z Torbą. Ben z Gwen, a Rook sam. Widać Chromatona, który śledzi Darwina i Stefka. Na górze Spikey widać wielki granatowy kryształ, widać że Chromaton zamienił się w Diamentogłowego. I to on zabiera kryształ. Nagle Gwen widać w pradawnej świątyni, a Bena przed świątynią. Ben słyszy krzyk Gwen i wchodzi do świątyni i tam niema Gwen. Tymczasem widać Chromatona który goni Wujcio i Torbę którzy mają granatowy kryształ. Widać zamianę w Diamentogłowego, a Diamentogłowy robi klatkę i nagle zabiera kryształ i Torbę Borbę. Nagle Ben znajduje Rooka, ale Rook mu ucieka nagle okazuje się, że to nie Rook i ktoś go zabiera. Przy Doktorze Show widać Wujcia z kolejnym granatowym kryształem. Po chwili widać granatowy statek zrobiony cały z kryształów. Wujcio Dobra Rada ma wybrać wyeliminowanego z trójki: Ben, Gwen i Torbę. Wyeliminował Gwen. Gwen zabiera Chromaton.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki