FANDOM

Zmutowany goryl jest gorylem, który został zmieniony w mutanta przez doktora Animo.

Wygląd

Zmutowany goryl jest dużym mutantem, który zachowuje swoją posturę sprzed mutacji. Jego futro ma ciemny kolor, a na grzbiecie i łokciach wyrastają małe kolce. Posiada trzy pary oczu i długie kły wystające z paszczy.

Umiejętności

Zmutowany goryl zyskał ogromną siłę i wytrzymałość, dzięki czemu jest potężnym przeciwnikiem w walce. Jego wielki rozmiar może być destruktywny dla otoczenia i mniejszych wrogów. Ostre kły mogą również służyć jako niebezpieczna broń.

Historia

Zmutowany goryl zadebiutował w odcinku "Chłopiec-gad", gdzie atakował Bena, Julię i Reptila w Undertown. Tennyson jako Gravattack szybko unieruchomił mutanta, zrzucając na niego strop podziemnego miasta.

Mutant pojawił się ponownie w odcinku "Zwierzęcy instynkt", gdzie Animo użył go do ucieczki z pola bitwy. Goryl wskoczył w przepaść, złapał się skalnej półki i wszedł do pobliskiej jaskini. Gdy Ben również udał się do groty, bestia zaatakowała go. Później, gdy zjawiła się Julia, Animo wsiadł na mutanta i zaczął uciekać, jednak został zatrzymany przez dziewczynę i Statka.

Występy

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki