FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ambush2015.
   Previous Poprzedni odcinek
Troll Thanos
   Next

Zespawani to piąty odcinek serii Johny 10 - Twórca podróbki Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Ambush2015

Streszczenie

Ślimobiot znaleziony przez bohaterów okazuje się być Skurdem. Johny nie wie, że zsyła na Ziemię wielkie niebezpieczeństwo.

Fabuła

Kiedy Johny i Karmazynowy doszli do Mr. Smoothy i zamówili koktajle (Johny wziął swój ulubiony - truskawkowy z dodatkiem cynamonu i śmietany, a Karmazynowy z ogórków kiszonych i papryki). Skurd zaczął łączyć DNA innych kosmitów znalezionych przez niego i stworzył potwora wielkości Szarej Materii, szponami i wielką siłą, dzięki czemu otworzył pojemnik i wskoczył na Omnitrix. Johny zauważył ślimobiota, jednak nie pozbył się go. Nagle pojawił się dziwny mężczyzna, który był okropnie gruby i silny. Skurd zaczął kontrolować Omnitrix i zmienił Johny'ego w Ice Defeata. Chłopak zamroził osiłka i chciał go kopnąć, jednak tylko jego noga rozsypała się na kawałki. Johny spanikował i rozmroził przeciwnika, który złapał go znienacka i rozkruszył. Karmazynowy zaatakował wroga katanami i granatami szokowymi. Grubas przyjął ataki na klatę (raczej na brzuch) i znokautował Mściciela. Gdy się ocknął był przykuty kajdanami do kamiennej ściany. Obok był Johny i Skurd, którzy byli nieprzytomni. Przed nimi stał Aggregor, który próbował odczepić Omnitrix. Karmazynowy nie doszedł do końca do siebie i słyszał kilka zdań wypowiadanych przez Aggregora:

Omnitrix i ślimobiot oraz moja osoba to nieskończona władza nad światem.

Gruby podszedł do Karmazynowego z zadaniem zabicia go. Mściciel wiedział, że to koniec, jednak nagle do budynku wleciał Floo i Rook, którzy ich uwolnili i potężnie uszkodzili Grubego. Floo zaczął wybudzać Johny'ego, ale bez skutku. Dotarli do sklepu z lekami i ostatecznie ocalili Johnego.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

  • Ice Defeat (debiut)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki