FANDOM

Zero strachu to trzydziesty szósty odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Grupa złodziei pod kryptonimem "SCARECROW" poszerza swoją działalność przestępczą, atakując coraz to droższe i ważniejsze miejsca na świecie. Czy drużyna Bena poradzi sobie z przeciwnikami, którzy potrafią wydobyć ich najskrytszy lęk?

Fabuła

Opera w Sydney. Tysiące ludzi czeka na rozpoczęcie inscenizacji. Obok eleganckiej pary siada mężczyzna ubrany w garnitur, a na dłoniach noszący czarne, skórzane rękawiczki. Gdy kobieta zerka na niego podejrzliwie, ten spogląda na nią i szarmancko się uśmiecha. Kurtyna podnosi się. Rozpoczyna się przedstawienie. Chwilę później, podczas spektaklu, tajemniczy mężczyzna wstaje i ku zdziwieniu publiczność wchodzi na scenę, przerywając występ. Aktorzy próbują zawrócić go w kierunku widowni, ale mężczyzna krzyczy panicznie, że wszystko jest w porządku i ma coś ważnego do powiedzenia. Wtem z różnych miejsc na sali wstają mężczyźni w przerażających maskach. Stojący na scenie mężczyzna, zaczyna opowiadać o strachu, o jego różnych rodzajach. Na koniec wypowiedzi, pyta, czy odczuwają teraz strach, a gdy słyszy sprzeciw z ust niektórych osobistości, stwierdza, że teraz powinni. Nagle mężczyźni rozkładają ręce, a z ich rękawów wylatuje brunatny gaz, który wypełnia całą salę. Ludzie zaczynają krzyczeć, niektórzy próbują uciekać, ale w drzwiach stoi masywny mężczyzna, grodzący im drogę ucieczki. Wtem słychać przeraźliwy śmiech, dobiegający z kłębów gazu. Śmiech mężczyzny w masce morowej.

Bellwood, popołudnie. Ben razem z Julią i Statkiem siedzą w Mr. Smoothy, zaspokajając swoje pragnienie zimnymi koktajlami. Nagle z Omnitrixa Bena zaczyna wydobywać się głos Maxa, który informuje parę o pilnej sprawie, więc jak najszybciej muszą wrócić do siedziby. Ben niechętnie opuszcza bar i razem z dziewczyną wsiada do samochodu. Później, na miejscu, dziadek Max opowiada drużynie o "występie" kilku mężczyzn w przerażających maskach. Podczas ich przedstawienia, widownia została okradziona. Grupa nazywana została przez Australijskie służby "SCARECROW", co oznacza "Strach na Wróble". Kevin stwierdza, że to po prostu banda złodziei, ale Gwen zaprzecza mówiąc, że podczas przemówienia mężczyzny w masce morowej, został wypuszczony gaz, który wywołał silne halucynacje u ludzi z widowni. Podczas iluzji, publiczność doznawała silnych wrażeń związanych z ich najskrytszymi lękami. Gdy Kevin pyta dziewczynę skąd o tym wszystkim wie, ta mówi, że informacje są już na wielu serwisach internetowych oraz w ekstranecie.

Tymczasem w samolocie lecącym z Australii do Nowego Orleanu, członkowie SCARECROW, działając incognito, dyskretnie okradają pasażerów. Gdy kończą, jeden z mężczyzn wypuszcza gaz. Po chwili, samolot pogrąża się w panice i strachu. Kapitan, ostatkiem tchu, wzywa pomocy przez radio. W siedzibie hydraulików, agenci przechwytują sygnał z samolotu i natychmiast informują o tym Maxa. Mężczyzna bezzwłocznie wysyła na ratunek drużynę Bena.

Wkrótce nad spadającym samolotem pojawia się Gruchot III, z którego wyskakuje Ziąb. Kosmita wlatuje do wnętrza pojazdu, gdzie wpada na mężczyznę w masce morowej. Ten próbuje wypuścić gaz z dłoni, ale Ben szybko reaguje i zamraża jego ręce. Wtem z kokpitu pilota wybiegają piloci i atakują Ziąba. Kosmita, by ich nie zranić, staje się niematerialny i unika ciosów. W tym czasie SCARECROW uciekają, wskakując do odrzutowca. Ben rozkazuje drużynie wyruszyć w pościg za zbiegami, a on spróbuje uratować samolot.

Tennyson przekształca się w Gravattacka i używając swoich mocy, pomyślnie sprowadza samolot na ocean. Widząc, że toksyna strachu, wypuszczona przez SCARECROW przestaje działać, zaczyna pomagać pasażerom. Nad Nowym Orleanem trwa pościg za SCARCEROW. Grupa złodziei sprytnie manewruje między wieżowcami, by zgubić Gruchota. Kevin jednak nie ma zamiaru się poddawać i podlatuje na tyle blisko, by mógł otworzyć luk, z którego wyskakuje Julia i Gwen. Dziewczynom udaje się zamontować urządzenie namierzające na skrzydle odrzutowca. Gwen wycina w pojeździe otwór, przez który wchodzą do środka. Szybko jednak zostają wyrzucone na zewnątrz przez masywnego członka grupy. Dziewczyny lądują na dachu Gruchota, który zwalnia i rezygnuje z dalszego pościgu.

Odrzutowiec SCARECROW ląduje na wieżowcu. Gdy złodzieje chcą wejść do budynku, zjawia się Ben i rozpoczyna walkę z grupą wrogów. Podczas pojedynku, który wydaje się być niezwykle trudny dla Tennysona, Fearcrow, przywódca grupy, przedstawia jego towarzyszy. Jednak, gdy chce wyjawić imię masywnego mężczyzny, Ben jako Łebkrab przerywa mu strzelając błyskawicą. Przeciwnicy wypuszczają gaz, który otacza Łebkraba i wywołuje okropne iluzje. Ben wraca do ludzkiej postaci i próbuje walczyć z halucynacjami, które próbują namieszać mu w głowie. Nagle chłopak dostaje kilka szybkich ciosów. Lekko zdezorientowany, naciska tarczę Omnirixa i zamienia się w Frankenszała. Generuje potężną wiązkę energii i uderza w ziemię, przez co dym rozprasza się i znika. Zauważa, że SCARECROW weszli do wieżowca i podąża za nimi.

W tym samym czasie, w Gruchocie, Gwen mówi, że podłożyła nadajnik więc teraz mogą lecieć na miejsce kolejnego ataku złodziei. Samolot wykonuje szybki zwrot i zmierza w stronę sygnału. Ben wchodzi do ogromnej sali z nakrytymi stołami i niesamowitymi daniami. Tam atakuje go Dread i Widmo, których ledwo pokonuje. Zauważa Scare Beast'a, którego zaczyna gonić, ale gubi go, gdy wsiada do windy. Chwilę później, Ben wbiega do ogromnej sali wypełnionej różnymi grami hazardowymi i automatami. Na scenie stał Fearcrow oraz Straszydło, którzy przetrzymywali zakładników. Gdy Tennyson kazał im ich puścić, oni zatruwają więźniów gazem strachu, przez co rzucają się na Frankenszała. Nagle do pomieszczenia wbiega grupa Bena i szybko obezwładnia omamionych pracowników.

Ben mówi Kevinowi o Scare Beast'cie i jego urządzeniach, a Julii i Gwen o pracownikach wieżowca, którzy atakują gości na niższych piętrach. Sam Tennyson chce zamienić się w Gaziora, ale transformuje się w Fangampira. Gwen komunikuje się z kuzynem i twierdzi, że mogą spróbować odciąć bandzie SCARECROW dostęp do gazu. Fangampir zwinnie unika ataków Straszydła, gdy nagle z sufitu spada Kevin z Scare Beast'em i masywnym mężczyzną. Wykorzystując obecność Levina, Ben wykonuje z nim potężny cios, który ogłusza dwóch groźnych wrogów. Gdy Fearcrow wypuszcza swój gaz, Ben pomyślnie zmienia się w Gaziora, ale trucizna zatruwa umysł Kevina. Chłopak zaczyna atakować Gaziora, twierdząc, że Ben nadal mu nie ufa i myśli, że zdradzi jego zespół, gdy nadarzy się okazja. Podczas nierównej walki, Levin przechyla szalę zwycięstwa na jego stronę, gdy przygwożdża Bena do ziemi.

Wtem Gwen powstrzymuje chłopaka i odcina mu dopływ powietrza. Osmozjanin mdleje, a Gazior rusza na Fearcrowa. Mężczyzna wypuszcza swoje opary, ale Ben szybko reaguje i generuje inny gaz, który szybko rozpyla w pomieszczeniu. Kosmita tłumaczy, że gaz, który wypuścił niweluje efekty gazu strachu. Zły Fearcrow próbuje uderzyć Gaziora, ale ten kontruje jego atak. Przeciwnik próbuje uciec, ale wpada na Julię w zbroi, która próbuje zdjąć mu maskę, ale okazuje się, że Fearcrow i jego banda są kosmitami. Ben zakłada mu kajdany siłowe i skanuje jego DNA, by uzyskać nową formę.

Później, na miejsce przyjeżdża policja oraz hydraulicy, którzy aresztują SCARECROW. Banda poprzysięga zemstę, ale Ben stwierdza, że wiedząc jak ich pokonać, będą gotowi na ich atak.

Tymczasem, Vilgax wzywa swojego podwładnego Psyphona i mówi mu, że ma dla niego ważne zadanie.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka, zarówno polski, jak i angielski, nawiązuje do tytułu jednego z odcinków serialu "Batman" z 1992 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki