FANDOM

Info.png Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Zed, dawniej pies Khybera, to samica z gatunku Anubiański Baskurr, która należała do Khybera. Obecnie jej właścicielem jest Kevin.

Wygląd

Zed jest połączeniem dinozaura i ziemskiego psa. Jest w kolorze szaro-niebiesko-czarnym z czerwonymi oczami. Od głowy do ogona widoczne są małe kolce. Jako pies Khybera nosiła obrożę z Nemetrixem, a jako zwierzak Kevina obrożę ze złotą kością.

Umiejętności

Zed posiadała Nemetrix stworzony przez dr. Psychobosa, przez który mogła zmieniać się w gatunki drapieżników obcych z Omnitrixa. Byli to:

  • Crabdozer
  • Buglizard
  • Grzmotorobak
  • Mucilator
  • Tarroranchula
  • Trwogonoga
  • Hypnotick
  • Wszystkożarłacz
  • Dziobotopus

Ze względu na konstrukcję swojego ciała jest bardzo zwinna, a także ma zwiększoną wytrzymałość i siłę. Jak wszystkie drapieżniki, ma zaostrzone zmysły węchu i słuchu.

Wady

Udowodnione jest, że może być sterowana przez kogokolwiek, kto używa gwizdka, który jest na tej samej częstotliwości, jakiej używał Khyber. Azmuth zbudował gwizdek, aby nastawić psa przeciwko właścicielowi i Psychobosowi. Przedstawiono również, że jeśli ktoś podrapie ją za uchem, jest w stanie się oswoić.

Występy

Ben 10: Mistyczne Universum

Ben 10: The Power

Ben 10: Omniverse Continuation

Ciekawostki

  • Według Derricka:
    • Zed nie miała nazwy, ponieważ Khyber widział ją tylko jako narzędzie do polowania i nie dbał o to, by ją nazwać.
    • Zed nie lubi Argita.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki