FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Ponownie klęska...
Nietykalny
   Następny odcinek

Zaraz wracam  to dwudziesty siódmy odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Karl idzie na kolację z Katie, lecz ciągle mu coś przerywa. Wkrótce dostaje misję na innej planecie.

Fabuła

Ruiny domu Tennysonów. Karl, Julia, Weather i Hydraulicy odbudowują dom Tennysonów. Później wszyscy robią sobie małą przerwę na odpoczynek. Wkrótce Karl zobaczył, że jakiś mężczyzna w lesie go szpieguje. Wydaje się, że celowo dał się zobaczyć Tennysonowi. Podejrzliwy nastolatek podbiegł do tajemniczej postaci w kapturze. Zapytał się dlaczego go szpieguje, lecz mężczyzna milczy. Zdenerwowany Karl zdjął mu kaptur i zaszokował się tym co zobaczył. Był to jego ojciec Ben. Chwilę później z jego oczu i ust zaczął wydobywać czarny ogień i po sekundzie zniknął. Karl nie uwierzył, że to jego ojciec i pomyślał, że za tym mogą stać Tenebraes, lecz te zginęły od wybuchu Atomixa. Chłopak lekko wystraszony tym co zobaczył, wrócił aby pomóc w odbudowie domu. Przed nim stała Katie, która przyszła na obiecaną przez Tennysona kolację. Karl kompletnie o tym zapomniał i szybko do niej podbiegł i zaproponował gdzie indziej kolację. Poszli do restauracji i zamówili coś do jedzenia. Wkrótce chłopak zobaczył za oknem Doktora Animo na wielkim zmutowanym wężu niszczącym miasto. Karl powiedział Katie, że zaraz wróci. Bohater zmienił się w Spike Devila i zaczęła się walka. Spike Devil próbował odciąć mu ogon, lecz ten zregenerował się. Wąż mutant miał wiele głów niczym Hydra. Kosmita postanowił oddzielić głowy od ciała, przecinając je. Zrobił więc tak i mutant padł na ziemię, a Animo został aresztowany. Tennyson przemienił się ponownie w człowieka i wrócił do nastolatki. Później w spokoju mogli zjeść ze sobą kolację. Karl zaproponował jej pójście do kina. Dziewczyna zgodziła się i tak też poszli. Podczas filmu Karlowi zadzwoniła odznaka. Każdy uciszał Tennysona, więc ten poinformował Katie, że zaraz wraca i poszedł na zewnątrz. Był to Azmuth, który poinformował chłopaka, że wykryli Kraxa na Planecie Omega. Bohater kazał Galwanowi aby Hydraulicy zajęli się tym i zakończył rozmowę. Następnie wrócił do kina i kontynuował seans. Kiedy wszedł do pomieszczenia odznaka zadzwoniła mu drugi raz. Wyszedł wściekły ponownie na zewnątrz. Galwan poinformował go, że Krax użył bomby wiertniczej na planecie Omega, dodał również, że leci w stronę planety Retniw. Karl poszedł do Katie i powiedział, że musi lecieć na specjalną misję i przenosi randkę na później. O dziwo Tennysona, nastolatka odbiera tą wiadomość spokojnie i żegna się z Karlem.

Przygotowania do wyprawy na planetę Retniw. Weather i Karl przygotowują statek i niezbędne rzeczy do wyprawy na tą mroźną planetę. W tym czasie Katie podsłuchuje ich rozmowę o tej misji i wziąwszy zimową kurtkę, wkrada się potajemnie na statek. Weather to zauważył, uśmiechnął się, lecz nic nie mówił Karlowi. Przygotowani na wyprawę bohaterowie odlecieli. W połowie drogi Weather krzyknął: "Możesz już wyjść!". Tennyson nie wiedział o co chodzi. Chwilę później wychodzi Katie. Karl zdenerwował się na Marine'a, ponieważ nic mu o tym nie powiedział. Wkrótce ich rozmowę, przerwał laserowy strzał wrogiego statku. Bohater zmienił się w CrashBata i włamał się na statek wrogich kosmitów. Zobaczył tam niskiej wielkości obcych, którzy go zaatakowali. Było ich tak wiele, że Crashbat nie dawał sobie z nimi rady. Kosmita zmienił formę na Ziąba i zamroził lodowym oddechem oponentów. Poleciał do kokpitu aby rozprawić się z pilotem statku. Pilot trzymając dziwne urządzenie w dłoni, przedstawił się jako George i kiedy wcisnął przycisk w tym co trzymał, zniknął. Ziąb zdziwił się i poleciał ponownie na swój statek. Przypomniał sobie, że rasę tych kosmitów spotkał również podczas braniu udziału w kosmicznych walkach. Po jakimś czasie, prawie dotarli na planetę Retniw i zobaczyli olbrzymi statek. Domyślili się, że ten należy do Kraxa.

Planeta Retniw. Karl wylądował obok jednego z miast Retniwianów i kazał miejscowym strażnikom przypilnować Katie. Uspokoił dziewczynę mówiąc jej, że nic jej nie będzie i powiadomił ją, że zaraz wraca. Tennyson wszedł na statek i poleciał w stronę statku Kraxa. W tym czasie zadzwonił do Azmutha, aby się spytać czy zdołali uratować planetę Omega. Galwan odpowiedział pozytywnie, mówiąc mu, że wysłali tą samą maszynę z płynnym metalem, która uratowała ich planetę 2 lata temu. Karl razem z Marine wymyślili plan polegający na tym, że Weather zajmie walką strażników a sam Tennyson włamie się potajemnie do kokpitu z Kraxem jako CamouCham. Tak też zrobili. Weather zrobiwszy dziurę w statku, wskoczył przez nią i zaatakował strażników, a Camoucham zakamuflowany włamuje się do kokpitu. Przed drzwiami zauważa go jeden z robotów Kraxa i atakuje. Niezdolny do walki kosmita zmienia formę na Implosiona i emituje ogromny wybuch, który powala zniszczonego przez falę uderzeniową robota i drzwi na ziemię. Kosmita zauważa tam Kraxa i pyta się po co niszczy te wszystkie planety. Ten odpowiada mu, że w taki sposób odznacza planety na których nie znalazł Kryształu nieskończoności. Rozpoczęła się walka. Implosion skoczył w jego stronę i spróbował wyemitować falę wybuchową, lecz Krax uderzając odepchnął go dalej przez co wybuch zadał mu mniej obrażeń. Karl z Implosiona zmienił się w ManShrooma i wytworzył falę zarodników z których wyrosły mniejsze grzybki. Pomocnicy ManShrooma razem z nim rzucili się na Kraxa. Kosmiczne grzybki, wraz z ich "mistrzem", opluli kwasem Kraxa Taoga, który zdołał się uwolnić od nieznośnych kosmitów z wielkim bólem wywołanym przez żrący kwas. Taog szybko wszedł do kapsuły, która przeniosła go na planetę Retniw. ManShroom również wszedł do kapsuły i przeniósł się na powierzchnie planety zamartwiając się, że Krax skrzywdzi Katie. Karlowi było zimno, ponieważ gatunek Fungorum nie jest przystosowany do takiego mrozu. Zmienił się więc ponownie w Ziąba i poprzez odznakę poinformował Weathera, aby zeszedł na powierzchnie Retniwa pomóc mu. Marine tak też zrobił.

Wioska Retniwianów w której znajduje się Katie. Krax wypytuje się mieszkańców czy na tej planecie nie ma Kryształu nieskończoności, lecz ci milczą. Taog na milczenie mieszkańców zareagował agresją. Akurat kiedy Karl dotarł na miejsce, wróg zdążył uciec i zdemolować całe miasto. Strażnicy mówią mu, że dziewczyna, którą kazał im pilnować została poważnie zraniona. Ziąb przemienił się w AddHealtha i opatrzył rany Katie. Kazał Weatherowi poszukać wrogiego kosmity przez czas, w którym AddHealth będzie opatrywał rany mieszkańcom. Areonian wyruszył w poszukiwania. Po 30 minutach leczący kosmita zdołał opatrzyć rany wszystkim w wiosce. Tym czasem Weather wpadł na trop Kraxa. Zadzwonił do Tennysona i poinformował go o tym. Ten szybko po podaniu przez Marine'a współrzędnych, przybiegł do niego jako KillSpeed. Po pokazaniu mu śladów, Tennyson szybko za nimi pobiegł. Dotarł w sekundę do wrogiego kosmity. Od razu zaczęli walczyć. Krax przez szybkość KillSpeeda nie mógł go trafić. Super szybki kosmita dawał wycisk Taogowi. Ten szybko wezwał jednego z ocalałych na jego statku, aby go zabrał. Krax pożegnawszy się z nastolatkiem teleportował się na statek i szybko nim odleciał. KillSpeed w takim razie pobiegł po Weathera i Katie aby zabrać ich na statek, a następnie odlecieć z mroźnej planety.

Planeta Ziemia. Karl przeprasza nastolatkę, że ich randka się nie powiodła. Dziewczyna wybacza Tennysonowi i ona również go przeprosiła za to, że włamała się na statek. Uzasadniła to tym, że chciała spędzić z nim więcej czasu. Oboje wybaczają sobie i wracają do swoich na nowo odbudowanych domów.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Weather - Możesz już wyjść!
(Katie wychodzi z ukrycia)
  • Karl - Dlaczego mi nic o tym nie mówiłeś?!
  • Weather - Bo myślałem, że...
  • Karl - Ty coś w ogóle myślisz?!
(Katie przerywa im rozmowę)
  • Katie - Uspokój się Karlusiu
  • Weather - Karlusiu?... haha
  • Karl - Zamknij się!
  • Weather - Ach zakochani... hehe
  • Karl - Możesz już być cicho?!
  • Implosion - Chcesz zniszczyć planetę Retniw poprzez wysadzenie jej?
  • Krax - Najpierw muszę...
(Implosion mu przerywa)
  • Implosion - Najpierw to ja muszę ciebie wysadzić!
  • AddHealth - Zaraz wracam, muszę iść skopać tyłek pewnemu kozłowi.
  • Katie - A to "zaraz wracam" ile będzie trwało?
(Karl przemienił się w KillSpeed'a, spojrzał się na nią i pobiegł bez słowa.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki