FANDOM

Zagłada: część 1 to dziewiętnasty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Krylstar zdobywa Kamień Kontelijczyków i potężną moc. Ale czy na pewno jest niepokonany?

Fabuła

W poprzednim odcinku...
Krylstar zdobywa potężne, niszczycielskie moce Kamienia Kontelijczyków. Ben, Gwen i Kevin muszą powstrzymać go przed destrukcją całej planety.

Nad oceanem, Krylstar szykuje się do zadania ostatecznego ciosu Benowi, gdy nagle trafia go energetyczny pocisk. W kierunku Petrosapiensa zbliżały się właśnie dziesiątki statków Hydraulików. Krylstar rzuca Bena w powietrze i atakuje pojazdy. Gwen ratuje Bena umieszczając go w kopule z many i odstawiając na ziemię. Chwilę potem dołącza do nich Dziadek Max. Dziadek mówi Drużynie, że przed atakiem Krylstara udało im się rozszyfrować symbole znajdujące się na Kamieniu. Max włącza holorzutnik który wyświetla hologram Azmutha. Galwan tłumaczy im, że moc Kamienia będzie słabła gdy użytkownik będzie co raz dalej od grobu.

Ben wymyśla plan: On i Hydraulicy odwrócą uwagę Krylstara od grobu, który Gwen, Kevin oraz Atlanci spróbują zniszczyć. Plan wchodzi w życie. Ben zamienia się w Astrodaktyla i wraz z Hydraulikami atakują Krylstara. Przeciwnik połyka przynętę i leci za bohaterami. W tym czasie, Książę Tual, Gwen i Kevin próbują zniszczyć grób Króla Gazzona. Nagle w ich stronę zostaje wysłana wiązka laserowa która uderza w Tuala. Drużyna spogląda w górę. Nad nimi pojawił się Vilgax i Psyphon w dziwnej zbroi. Rozpoczęła się walka. Tymczasem Astrodaktyl walczy z Krylstarem nad wodospadem Manoa. Przeciwnik ma większe szanse na wygraną, gdy nagle z Atrodaktyla, Ben zamienia się w Echo Echo. Kosmita rozdziela się i wskakuje do dżungli. Szukający Bena Krylstar niespodziewanie zostaje zaatakowany przez fale dźwiękowe. Zauważa, że takie ataki mogą go zniszczyć więc tworzy wokół siebie tarcze która absorbuje ataki dodając siły Krylstarowi. Przepełniony energią oponent, tworzy ogromny diamentowy filar niszcząc przy tym część dżungli. Na powierzchni słupa Ben zamienia się w Szlamfajera i próbuje zaatakować Krylstara. Przeciwnik jedna chwyta obcego i wysysa z niego energię. Na pomoc chłopakowi przychodzi Max, Hydraulicy i Pomocnicy Hydraulików. Krylstar śmieje się i przypomina sobie, że może kontrolować materię i antymaterię. Łącząc cząstki obu materii tworzy kule które po trafieniu w cel wybuchają.

W samym czasie, na Oceanie Spokojnym, Gwen i Kevin walczą z Psyphonem w mechanicznej zbroi. Vilgax natomiast odlatuje by znaleźć Krylstara i Bena. Kevin próbuje wyciągnąć Psyphona ze zbroi ale oponent jest szybszy i rzuca go do wody. Na pomoc przychodzą im Król Lau, Królowa Namo i wojsko Atlantów. Połączone siły władców Atlantydy pozwalają im na nieograniczone kontrolowanie wody, przez co łatwo niszczą zbroję Psyphona. Krylstar uderza w filar, który pod wpływem dotyku przeciwnika, topi się. Ben zamienia się w Jetraya i ponownie próbuje odwrócić uwagę Krylstara, odlatując z nim dalej. Nagle Bena chwyta Vilgax i rzuca nim w Krylstara. Przeciwnik łapie chłopaka, wysysa energię i puszcza na ziemię. Krylstar dziwi się co tu robi Vilgax i dlaczego nie trzyma się planu. Vilgax zdejmuje z pleców dziwne urządzenie, zakłada na ręce i śmieje się złowrogo. Krylstar postanawia uderzyć. Strzela do niego energią, gdy nagle Vilgax absorbuje energię. Korzystając z tego, że moc Krylstara słabnie, Vilgax łapie go i zaczyna absorbować jego energię.

Ciąg dalszy nastąpi...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki