FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Zadymiarz to kosmita pochodzący z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety. Stworzony został przez WindMarine12 i Benios912.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Zadymiarz to kosmita zbudowany z węgla. Dodatkowo nosi kamienny pancerz na kończynach górnych i dolnych oraz na głowie i tułowiu. Na barkach i na przedramionach ma otwory, do których dostaje się wchłaniany dym. Nosi czarne spodenki z zielonymi paskami. Ma zielone oczy i nosi symbol Omnitrix'a na klatce piersiowej.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Zadymiarz potrafi generować i kontrolować ogień i żar. Potrafi używać go do obronnych manewrów jak i do dystansowych ataków. Może kształtować płomień w kule ognia, ogniste strzały, płonące tarcze i tornada ognia. Poprzez zwiększanie energii kinetycznej atomów, Zadymiarz potrafi manipulować ciepłem. Potrafi też manipulować materią zwęgloną lub spaloną, włącznie z popiołem.

Zadymiarz jest w stanie również tworzyć, kształtować i manipulować dymem, czyli zbiorem lotnych cząsteczek stałych i ciekłych oraz gazów emitowanych podczas, gdy materia ulega spalaniu. Potrafi podwyższyć temperaturę danego obiektu lub otoczenia, w którym się znajduje. Posiada ograniczone zdolności obniżania temperatury.

Zadymiarz potrafi posługiwać się terrakinezą w ograniczonym stopniu. Jest silniejszy i wytrzymalszy od człowieka i potrafi latać. Przebywając w miejscu, w którym znajduje się dużo węgla lub dymu, Zadymiarz może wchłonąć te substancje, by się zregenerować.

Wady

Gdy Zadymiarz wykorzystuje swoje zdolności, jego ciału ubywa węgla z którego jest zbudowany. Brak węgla powoduje wpierw odpadanie kończyn, a później śmierć.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

Sezon 1

  • Wymazanie (pierwsze ponowne pojawienie; x2)

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki