FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[Powrót Ben Tena: część 2]]
[[Historia Vilgaxa]]
   Następny odcinek

Zabójcza Drużyna to trzeci odcinek serii "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1. Jest odcinkiem crossoverowym.

Podziękowanie

Chciałbym ogromnie podziękować użytkownikowi Wf2002. Jego seria zainspirowała mnie do stworzenia tego odcinka, ponieważ głównym tematem jego serii jest crossover. Dzięki!

Streszczenie

Psyphon planuje zawrzeć pakt z Incursianami i pokonać Bena, dzięki czemu pomoże uzupełnić plan Vilgaxa i Albeda. Nasi bohaterowie w więzieniu spotykają także człowieka Finna (Pora na Przygodę!).

Fabuła

Ben i Rook lecą z Kaczem za obcym statkiem Incursiańskim aż na Vilgaxię. Wszyscy są zdezorientowani. Ben pod postacią Przeginki śledzi Psyphona, Atteę, Imperatora Milleousa z kajdanami i innych Incursian. Rook i Kacz dzwonią do Maxa niestety ten nie odbiera. Nagle z tyłu pojawia się jakaś postać i porywa kosmitę i kaczkę. Ben już w swojej postaci dociera za swoimi wrogami do sali tronowej Vilgaxa, niestety nikogo na nim nie ma. Chłopak postanawia jako Gniew zniszczyć salę tronową.

Tymczasem, Rook i Kacz budzą się w obecności Albeda jako ich "opiekuna" i trzeciego więźnia Finna, a ten mówi, że pomoże im się wydostać.

Ben jako Gniew na swojej drodze spotyka Vilgaxa, a Psyphon i Incursianie zaczynają strzelać. Ben jako Chromaton próbuje odbić laserowe pociski w sufit, aby ten zawalił się na wrogów. Udaje się, ale nie do końca. Wszyscy oprócz Psyphona zostają zawaleni. Ten wykorzystuje czas i ucieka...

Rook i Kacz pomagają Finnowi odnaleźć portal do jego świata, Ben ich odnajduje i do nich dołącza. Finn odnajduje portal i teleportuje się.

Gdy wszyscy są zajęci, Albedo wyjmuje Vilgaxa spod gruzu i razem obiecują sobie, że złapią Psyphona. Incursianie zostają odstawieni do więzienia.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

  • Przeginka (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Gniew (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Chromaton (pierwsze ponowne pojawienie)

Cytaty

  • Finn - JAKE, JAKE! Stary! Gdzie jesteś! JAKE!
(Kacz bierze Finna za koszulkę)
  • Kacz - Jak jeszcze raz tak zrobisz to ci naprawdę wyrwę mózg jak znalazł!

Ciekawostki

  • Ten odcinek jest odcinkiem crossoverowym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki