FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.

Załoga Kapitana Rewersowa Statku Pirackiego 9 Kawałków Zła jest załogą piracką oryginalnie występującą w horrorowym serialu animowanym "Suche Majtki na dnie Morza". W "Ben 10: Alternatywne Wymiary" występuje w odcinku "Taki mały, taki duży - może Wilkiem Morskim być"

Opis

ZKRSP9KZ nie jest zwyczajną załogą piracką, gdyż jej członkowie nie są już przestępcami. Pracują dla królowej Anglii Wegeteria "Wiki" Tore.

Cel

Załoga Rewersowa próbuje odnaleźć "LEGENDARNYCH Majtek na dnie Morza Można", a podczas ich podróży napotykają straszne potwory.

Historia

W serialu "Suche Majtki na dnie Morza" 15stu przestępców wychodzi na wolność. Przed więzieniem zjawia się posłaniec królowej, - Haarb "Zrazik" Peszczyk - który oznajmia im, iż królowa chce ich widzieć. Na zamku królowa każe im odnaleźć "LEGENDARNE Majtki, które znajdują się na dnie Morza Można", a w zamian nada im tytuły szlacheckie. Byli przestępcy porozumiewawczo przytakują sobie i się zgadzają. Zbierają odpowiednie materiały i wyruszają w podróż.

Ben 10: Alternatywne Wymiary

  • wkrótce

Członkowie

  • Rewersow "Mózg" Jedwab - Czarnobrody niziołek w biało-niebieskiej kurtce. Skazany za morderstwo. Jego pseudonim pochodzi od funkcji, jaką pełni.
  • Fimbus "Nietoperz" Gacek - Wysoki, czarnoskóry, włochaty pirat, wyglądem przypominający uskrzydlonego Goryla. Skazany za morderstwo. Jego pseudonim pochodzi od jego nazwiska.
  • Melgi "Gips" Passon - Szczupła blondynka, która podkochuje się w kapitanie. Skazana za morderstwo. Jej pseudonim pochodzi od funkcji, jaką pełniła we więzieniu - była medykiem.
  • Selwo "11" Dwujedynka - Rudy, ubrany na czarno mistrz rysunków (w tym tatuaży), operacji plastycznych (w tym pearcingu) i znakomity medyk. Skazany za kradzież. Jego pseudonim pochodzi od jego nazwiska.
  • Hakk "Penis" Przepaska - Łysy, umięśniony "kyno centaur" z hakiem zamiast lewej dłoni i opaską na lewym oku. Skazany za oszustwa finansowe. Jego pseudonim pochodzi od zawodu jaki pełnił - był zwalaczem koni (Zawód ten polega na przewróceniu konia i pobrania od niego materiału genetycznego. Przewrócenie go pomagało w tej czynności).
  • Wersus "Pieprz" Pech - Łysy mężczyzna z francuskim wąsem, ubrany na zielono. Lubi nosić bandany. Skazany za nielegalną uprawę mięty pieprzowej. Jego pseudonim pochodzi od powodu aresztowania.
  • Prako "Kumak" Żapuch - Gruby albinos. Nosi jedynie "portki" z worka na ziemniaki. Skazany za "Rozbój w BIAŁY dzień". Jego pseudonim pochodzi od jego nazwiska.
  • Menson "Świnia" Uguzer - Mężczyzna o zdeformowanej twarzy. Skazany za zabójstwo, napad z bronią w ręku i za kradzież zwierząt. Jego pseudonim pochodzi od zawodu jaki pełnił - był rzeźnikiem.
  • Hiks "66" Heks - Czarnoskóry mężczyzna, noszący afro oraz białą podkoszulkę i spodnie moro (z kamuflażem - tak nazywany jest takowy wzór w tym wymiarze). Skazany za kradzież. Jego pseudonim pochodzi od imienia i nazwiska - Hiks oznacza 60, a Heks - 6.
  • Kok "Kogut" aGut - Tajemnicza, zakapturzona postać - pod kapturem skrywa pióra. Jest synem Bazyla Liszka i miss Polski 7510r. Aby nie być formalnie synem Liszka, zmienił nazwisko. Skazany za napad ze świnią w szponach. Jego pseudonim pochodzi od imienia, Cock po angielsku znaczy kogut.
  • Webro "Kolano" Famous - Skośnooki średniej wielkości, jednooki mężczyzna, ubrany w czarny kombinezon hydraulika, nosi gogl (liczba pojedyncza od gogle). Skazany za zabójstwo. Jego pseudonim pochodzi od jego kamiennych nóg.
  • Zigzigpig "Mały" Pięść - Wysoki, "rasowy" pirat, ubrany na niebiesko. Skazany za porwanie. Jego pseudonim pochodzi od starej pirackiej tradycji - największego pirata nazywa się "małym".
  • Hans "€" Rodrigez - Ubrany na złoto, nosi 2 monokle przeciwsłoneczne. Skazany za niepoczytalność do szpitala psychiatrycznego, potem do więzienia za zabójstwo i oszustwo w wynikach testu na poczytalność. Jego pseudonim pochodzi od złotego stroju oraz powszechnie panującej tam waluty, jaką jest Euro.
  • Osuald "Ou-Zi" Zmisar - Jest ubrany jak Wario, lecz zamiast głowy ma mózg w kloszu. Skazany za kradzież. Jego pseudonim pochodzi od pierwszych i trzecich liter imienia i nazwiska. Powstał przed powstaniem klosza.
  • Wacuś "Maria" Skręt - Na prawdę nazywa się Wacław Marian "Maria" Skręt. Skazany za przemyt joindów. Jego pseudonim pochodzi od jego drugiego imienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki