FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
To wcale nie jest śmieszne
Smacznego
   Next

Wszystkiego najgorszego to piąty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Karl ma urodziny i zobaczył że Technordzy zniszczyli mu dom, musi się z nimi rozprawić.

Fabuła

Karl idzie sobie przez miasto wiedząc że dziś ma urodziny i jego matka przygotuje mu przyjęcie. Lecz jak wracał do domu zobaczył w cieniu Technorga. Zmieniwszy się w BluePuncha przesłuchał go i dowiedział się o "prezencie od Technorgów" w jego domu. Jak już dotarł do domu zobaczył go całego w ruinach. Nad szczątkami domu latały małe statki bojowe. Karl zobaczył jak Julia leżała nieprzytomna pod stertą gruzu. Uwolniwszy swoją mamę zabrał ją do bezpiecznego miejsca. Wkurzony Karl uderzył ze złością uderzył w tarczę Omnitrixa. Technordzy w swoich statkach pękli ze śmiechu jak zobaczyli EmotMooda, widać że wkurzony. Nagle "śmieszny kosmita" zaczyna płonąć i śmiech ucichł. Poleciał stronę statku niczym meteoryt, a statek wybuchł. Reszta statków odlatuje, lecz Karl strzela w nich kulami ognia i z nich wszystkich pozostał popiół. Po walce pobiegł do domu swojego kolegi Marka Miko gdzie ukrył swoją ranną matkę. Nagle usłyszał: Wyjdź Karlu Tennysonie i oddaj Omnitrix, jeśli tego nie zrobisz zniszczymy ten dom i wszystkich którzy się w nim znajdują! Karl wychodzi ręką w przodzie na której nosi Omnitrix pada na kolana. Lecz chłopak uśmiechnął się i uderzył w tarczę Omnitrixa. Znowu zmienił się w EmotMooda. Owinął duży statek bojowy pnączami mocnymi niczym stal. Jeszcze to nie koniec walki, Karl patrzy a tam tysiące małych statków. Zasmucony zaczyna ich atakować, po dwu-godzinnej walce Karl wzdychnął ze zmęczenia. Wchodzi do domu Marka a tam widzi że kiedy on walczył oni zorganizowali mu przyjęcie i wszyscy krzyknęli "Wszystkiego Najlepszego", a zza okna następny statek Technorgów z którego wydał się głos jednego z nich "Wszystkiego Najgorszego"!

Najważniejsze wydarzenia

  • EmotMood debiutuje.
  • Karl kończy 14 lat.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki