FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Wróblostrach to kosmita pochodzący z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety. Stworzony został przez WindMarine12.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Wróblostrach jest humanoidalnym obcym o lekko przygarbionej posturze. Jego ciało jest wychudzone, przez co przypomina typowego stracha na wróble. Posiada czarną skórę z jasnozielonymi liniami na ramionach, klatce piersiowej, na brzuchu oraz na nogach. Na głowie nosi szarą maskę, podobną do maski morowej z wielkimi, czerwonymi oczami i długim "dziobem". Na opuszkach palców znajdują się małe otwory, przez które Wróblostrach wypuszcza swój gaz strachu. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Ciało Wróblostacha generuje niebezpieczny gaz, który wydobywa z osób ich najskrytsze lęki. Kosmita potrafi manipulować gazem oraz wypuszczać go w dowolnym momencie. Może również w ograniczony sposób zmienić gaz w ciało stałe, przez co halucynacja staje się bardziej rzeczywista i straszniejsza.

Cudzoziemiec jest też niezwykle silny i wytrzymały, a zwinność połączona z resztą jego atrybutów, czyni z niego niebezpiecznego przeciwnika w starciach. Jest również elastyczny, co umożliwia mu wykonywanie niesamowitych akrobacji, czy uników podczas walki.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki