FANDOM

Wolfgang jest królem Podniebnego miasta i mężem Quagle.

Wygląd

Wolfgang to muskularny humanoid. Cały jest pokryty białymi piórami, wyjątkiem są stopy i dłonie. Król posiada średniej długości dziób i kucyk. Kosmita nosi złoty napierśnik i pelerynę. Posiada również koronę i ochraniacze na kolana. Jego spodnie są czarne. Jak każdy Volucrumsapien posiada parę skrzydeł

Osobowość

Wolfgang jest odważnym i sprawiedliwym królem. Jest również zbyt ufny i naiwny. Kosmita jest mądrym królem.

Umiejętności

  • Potrafi latać.
  • Kosmita ma ostre pazury.
  • Jest sprytny i inteligenty.
  • Może wytrzymywać na wysokościach gdzie jest bardzo słabe ciśnienie.
  • Zwiększona siła i wytrzymałość.

Historia

Wczesne lata

Wolfgang wykluł się z jaja w gnieździe królewskim. Minutę później wykluła się Quagle. Pół godziny wcześniej wykluł się Vulturio, który zrzucił inne 4 jaja. Miał dobre dzieciństwo i dobrze go traktowano. Kiedy podrósł wybrano go na króla a Quagle została jego żoną. Wkrótce Quagle złożyła dwa jaja, z których wykluli się Wilson i Wendy. Niedługo ich rodzimą planetę zastała wojna, która doprowadziła do skażenia ekosystemu. Hydraulicy postanowili przeprowadzić ocalałych mieszkańców na Ziemię.

Teraźniejszość

Ponad chmury

Ktoś porwał dzieci króla. Jego brat Vulturio uważał, że ludzie są temu winni. Kiedy Karl Tennyson przyleciał do Podniebnego Miasta postanowił znaleźć sprawce. Wkrótce go odkrył, był nim jego sam podszyty brat. Kiedy już chłopak udowodnił, że winowajcą jest Vulturio, Wolfgang poszedł do swojego pokoju aby przemyśleć wszystko. Vulturio postanowił go zabić, lecz udało mu się tylko go zranić a potem uciec. Król zaczął się poważnie zamartwiać i nie wypuszczał dzieci z pokoju który był bardzo chroniony.

Występy

Ciekawostki

  • Jego imię, podobnie jak imiona jego dzieci, pochodzą od nazw postaci z gry "Don't Starve".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki