FANDOM

Wołanie o pomoc: część 1 to trzydziesty ósmy odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Nikczemni Tytani zwołują większość wrogów drużyny Bena, którzy mają zniszczyć bohaterów i ich sojuszników.

Fabuła

Nad oceanem przelatuje Gruchot III. Wewnątrz pojazdu, Ben informuje drużynę, że Nikczemni Tytani obrali sobie za cel młodych bohaterów i ich sojuszników. A żeby ich ostrzec, muszą dostarczyć im komunikatory. Gdy Julia pyta, czy nie dali urządzeń już wszystkim znanym herosom, Ben wysyła członkom ekipy współrzędne. Postanawiają się rozdzielić, by szybciej wykonać zadanie. Przed rozdzieleniem się, Tennyson mówi, że gdy każdy honorowy bohater dostanie odznakę, będą gotowi na każdy atak Tytanów.

W statku Nikczemnych Tytanów, Vilgax obserwuje wielki ekran, na którym widnieją obecne współrzędne każdego członka drużyny Bena. Proponuje Psyphonowi i reszcie jego towarzyszy rozpocząć grę.

Tymczasem w Undertown, Kevin wchodzi do tajemniczego budynku, bez przerwy rozglądając się wokoło. Gdy podchodzi do wielkich drzwi, szykuje się do zapukania w nie, ale uskakuje w bok, unikając wystrzelonych w niego igieł. Okazało się, że był to Argit, który myślał, że Levin to złodziej. Szczur wita przyjaciela, który bez zbędnych słów wręcza mu komunikator i wychodząc z pomieszczenia, tłumaczy żeby w razie kłopotów dał znak.

W Bellwood, Reptil ściga złoczyńcę, który okradł staruszkę. Pościg zostaje przerwany przez Julię i Statka, którzy łapią przestępcę i wręczają komunikator Reptilowi, tłumacząc, że Ben chce stworzyć sieć komunikacyjną między bohaterami, w celu zapewnienia skuteczniejszej ochrony. Tony przyjmuje odznakę. W tym samym czasie, w szkole średniej w Bellwood, rozbrzmiewa dźwięk dzwonka, na znak którego uczniowie wybiegają ze szkoły. Connor Bolt, znany lepiej pod pseudonimem "Buzz", podchodzi do swojego roweru, gdy nagle obok niego pojawia się Kevin, który wręcza mu odznakę. Następnie, Ben udaje się do Atlantydy gdzie dostarcza komunikator Tualowi, później starej znajomej - Kai Green oraz podróżnikowi w czasie - Paradoxowi, który przyjmuje odznakę, ale twierdzi, że nawet bez niej będą w kontakcie. Gwen odwiedza Tacka, Jimmy'ego Jones'a oraz wysyła odznakę Tetraxowi. Natomiast Julia podsyła urządzenie Eunice.

W drodze do Wieży Herosów, Ben uruchamia test systemu komunikacji i kontaktuje się z bohaterami z całego świata, ale to tylko pomaga Vilgaxowi wskazać jego cele. Na jego rozkaz, Bracia Wredziakowie atakują Argita w jego siedzibie. Gdy bohaterowie próbują znowu się zjednoczyć, by ostatecznie wrócić do siedziby, otrzymują sygnał. Ben wysyła na pomoc Kevina. Wtem na ekranie pojawia się kolejne wezwanie, tym razem od Tuala. Gdy Tennyson chciał wydać rozkaz, pojawia się więcej zgłoszeń. Okazuje się, że Nikczemni Tytani zainicjowali jednoczesną sekwencję skoordynowanych ataków na herosów i ich sojuszników, a ze względu na to, że są rozdzieleni i nie mogą pomóc sobie nawzajem, stają się łatwym celem dla wrogów.

Gdy Kevin przybywa do siedziby Argita, zastaje jedynie Aggregora i Ragnaroka, którzy na niego napadają. Reptil i Buzz walczą z SiedemSiedem i SześćSześć, a Julię atakuje Inspektor 13, gdy dziewczyna przybywa na pomoc. Następnie, Jimmy i Tack ścigani są przez Vulkanusa i Zombozo, a lecąca na pomoc Gwen, wdaje się w pojedynek z Sunny i Darkstarem. Helen i Manny walczą z Kapitanem Nemezis i Jennifer Nocturne, Cooper z Psyphonem, Outsiderzy z Incursianami i Jean, Kai z Fammą, Tuala atakują Nagi oraz Techadony, natomiast statek Tetraxa napadają Techadony 2.0. Bezradny Ben próbuje skontaktować się z bohaterami, ale nie uzyskuje odpowiedzi. Ląduje na dachu Wieży Herosów, a tam spotyka obolałego Blaze'a. Podbiega do niego i pomaga mu się podnieść, ale Ignit odpycha go i ujawnia swoje prawdziwe oblicze Techadona. Zza pleców robota wychodzi Albedo i zamienia się w Ostatecznego Szlamfajera i rusza na Tennysona.

Chłopak pod postacią Gały walczy z przeciwnikami. Gdy na krótko powala obydwu wrogów, próbuje skontaktować się ponownie z drużyną, ale Albedo szydzi z niego i mówi, że komunikator nie działa. W tej chwili Ben domyśla się, w jaki sposób Vilgax znał ich każdy ruch - poprzez komunikator, który wręczył Blaze'owi. Wtem Techadon informuje, że dał go jemu, a Tennyson uświadamia sobie, że to on wpakował ich wszystkich w kłopoty. Tłumaczy sobie, że może jeszcze ostrzec innych. Zamienia się w Fachurę i wskakuje na Techadona. Usuwa kilka części, przez co robot staje w bezruchu. Zmienia formę na Chuderlaka, po czym "aktywuje" Bicepsa i ciska Albedem w głąb Wieży. Podczas chwilowej nieobecności wroga, zrywa połączenie z herosami i przeprogramowuje nadajnik, by wysłał sygnał samodestrukcji do każdego komunikatora. Nagle Ben zostaje zaplątany w pajęczynę Ostatecznego Pajęczarza.

Gdy Albedo szykuje się do zadania ostatecznego ciosu, pojawia się Vilgax, który powstrzymuje go i tłumaczy, że chce, by Ben widział i czuł klęskę, którą poniósł. Później na statku Nikczemnych, Ben obserwuje przybywające Techadony, które niosą na barkach nieprzytomnych przyjaciół Tennysona. Chłopak próbuje się wydostać, co udaje mu się, gdy wypowiada komendę głosową i zmienia się w Snare-Oh'a. Używając jego mocy wydostaje się z pomieszczenia, a kiedy Tytani chcą go ścigać, Vilgax powstrzymuje ich i mówi, że nieważne co zrobi, Tennyson i tak przegrał.

Ciąg dalszy nastąpi...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Używani przez Bena

Używani przez Albedo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki