FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[Ocean zguby, czyli planeta Urgu]]
[[Znajdźcie mi granatowy kryształ!]]
   Następny odcinek

Witamy ponownie to ósmy odcinek Ben: Show. Został napisany przez użytkownika Maksymilian.zieba.37.

Fabuła

Doktor Show dowiaduje się, że Incursia zostaje odbudowana, więc zabiera tam zawodników. Jak przylecieli, daje za zadanie uciec przed imperatorem Milleousem, Atteą i pięciu Incursianom, wyszkolonym w walce wręcz. Zawodnicy mają w nich rzucać kulkami do paintballa. Nagle Vulmitrix zeskanował DNA Incursianina i Bykżab został dodany do zegarka. Nagle ktoś przemieniony w Bykżaba zaczął również ich szukać. Nagle widać Atteę, która goni Bena. Nagle ktoś go zabiera i okazuje się, że to Incursianin, który go szuka. Zabiera go gdzieś, a miejscem okazuje się być baza Hydraulików. Widać tam Cykora i Hydraulika Jerry'ego, którzy opowiadają, że są tu na zwiadach i Szkot był tamtym Incursianinem i dał Benowi kulki do paintballa. Nagle widać płaczącego Gumballa. Przychodzi Attea i strzela w Gumballa, a później widać czterech Incursianinów, którzy mają kulki i rzucają w Wujcia Dobrą Radę, Stefka Pizzę i Torbę Borbę. Trafiają w Wujcia i Torbę. Później widać Kevina i Gwen, którzy sobie po prostu chodzą i nagle coś ich trafia. Okazuje się, że był to imperator Millieous. Wtem ktoś trafia w Stefka. Nagle Rook włamuje się do Królewskiej Bazy i zabiera cztery laptopy. Jednym laptopem robi coś i nagle pokazuje się mapa Incursii. Nagle Attea go znalazła i w niego strzeliła. Zostali tylko Darwin i Ben. Nagle Ben i Darwin wchodzą do jakiegoś magazynu, a tam są wszyscy i nagle widać dużo kulek. Pokazuje się cały w kulkach Ben i bardzo czysty Darwin. Nagle okazuje się, że wyeliminowanych będzie dwóch uczestników. Najpierw ostatni, czyli Gumball i drugiego wybierze Darwin, ale nie może wybrać Bena, Rooka i Stefka. Wybiera Kevina. Kevina i Gumballa zabiera statek kosmiczny.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

  • Bykżab (pierwsze ponowne pojawienie)

Cytaty

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki