FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
[[Znajdźmy Khybera]]
[[Ocean zguby, czyli planeta Urgu]]
   Next

Witamy na Galwan Prime! to piąty odcinek Ben: Show. Został napisany przez użytkownika Maksymilian.zieba.37

Fabuła

Prowadzący zabiera zawodników na planetę Galwan Prime. Nagle pokazuje się Azmuth i mówi: "Co tu robisz Van?" A on ucieka i mówi, że zadanie to go znaleźć. Ben opowiada Azmuthowi o reality-show, a Azmuth opowiedział mu o napadach Eona na planetę, więc on, Rook, Gwen i Kevin poszli go szukać, a reszta poszła bajkowo szukać. U Wujcia, Torby i Stefka Pizzy. Widać jak znaleźli Spechanogi. Zaczynają ich gonić, a w tym czasie widać roboty Galwanów, które walczą z nimi i pojawienia się Eon z Doktorem Showem. Nagle widać Bena i resztę. Bohaterowie walczą z nim.Rook nagle dostaje ogniem,ale mu nic się nie stało i pokonuje 1/6 Spechanóg.Gwen słowami ,,Pixu mixu rixu!,a Kevin przybiera forme metalu i razem pokonują 3/6 armi.A Ben szybko biegnie i Spechanogi nie widzą go.Nagle Stefek się zakrada i dotyka Doktora Show i tak wygrywa, a on ma wybrać wyeliminowanego z czwórki: Anais, Gumball, Penny i Darwin. Wybiera Penny. Penny zabiera statek kosmiczny, a Gumball zaczyna płakać. Nagle Spechanogi zostają pokonane.

Najważniejsze wydarzenie

  • Wyeliminowanie Penny.
  • Pokonanie Spechanogów.

Postacie

Wrogowie

Cytaty

Ciekawostki