FANDOM

Wilson to syn króla i królowej Podniebnego miasta.

Wygląd

Jest to niskiej wielkości, ptakopodobny, młody kosmita. Ma biały kolor piór i pomarańczowy kolor dzioba, dłoni i stóp. Jak przystało na jego gatunek posiada skrzydła. Jego pióra układają się w taki sposób, że przypominają włosy Wilsona z gry "Don't Starve". Młody Volucrumsapien nosi niebieską koszulę ze złotymi rękawami i ciemniejszego koloru spodnie. 

Osobowość

Wilson jak każde dziecko lubi zabawę i jest ciekawski. Chłopiec również jest dość inteligenty.

Umiejętności

Wilson umie latać i ma bardzo ostre pazury. Młodzieniec jest zwinny, oraz potrafi wytrzymywać przy niskim ciśnieniu.

Historia

Wczesne lata

Wolfgang i Quagle małżeństwem i za razem królem i królową. Wkrótce  królowa złożyła jajko z którego wykluł się właśnie Wilson i jego siostra Wendy. Niedługo ich rodzimą planetę zastała wojna, która doprowadziła do skażenia ekosystemu. Hydraulicy postanowili przeprowadzić ocalałych mieszkańców na Ziemię.

Ponad chmury

Ktoś porwał Wilsona i jego siostrę. Porywacz zamknął ich w jakimś kamiennym pomieszczeniu całkowicie zamkniętym. Wkrótce znaleźli ich straże. Kiedy Karl Tennyson przyleciał do Podniebnego Miasta postanowił znaleźć sprawce. Wkrótce Karl Tennyson wraz z Hydraulikami wszczęli śledztwo. Wilson i Wendy mówili, że ten ktoś kto ich porwał miał jakąś metaliczną zbroje która zasłaniała mu twarz. Tennyson szybko odkrył sprawcę, a był nim Vulturio.

Występy

Ciekawostki

  • Był wzorowany na Wilsonie z gry "Don't Starve".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki