FANDOM

Wielki powrót to czternasty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Vulkanus wraz z Ragnarokiem uciekają z Nicości. Szykują zemstę na Kevinie.

Fabuła

Z więzienia w Nicości uciekają dwie tajemnicze postacie. Strażnicy strzelają do zbiegów ale udaje im się przekroczyć mury więzienia. Okazuje się, że zbiegami są Vulkanus i uznawany za zmarłego Ragnarok. W tym samym czasie w Bellwood, Kevin i Gwen siedzą w kawiarni. Kevin daje dziewczynie prezent - kosmiczną bransoletę. Gwen całuje Kevina. Wtem kawiarnia zostaje zaatakowana. Z kłębów dymu wychodzi Vulkanus wraz z jego poddanymi. Para rozpoczyna walkę. Podczas potyczki Kevina uderza wiązka energii. Dostrzega Ragnaroka. Podczas rozmowy do walki wkracza Ben jako Chromaton.

Vulkanus ciska Gwen o ścianę. Dziewczyna mdleje, a Kevin natychmiast biegnie jej na ratunek. Chromaton nie daje rady sam dwóm przeciwnikom i przegrywa. Kevin szarżuje na Ragnaroka który kontruje i powala chłopaka. Vulkanus zabiera Bena i Gwen. Ragnarok teleportuje się ze swoim sprzymierzeńcem na swój statek. Tam wszczepia swoim zakładnikom małe nanoroboty. Później w Bazie Hydraulików Kevin każe Hydraulikom namierzyć odznakę jego ukochanej. Kevina uspokaja Max. Mówi mu, że znajdą i uratują przyjaciół. Nagle na ekranie wyświetla się komunikat "Połączenie przychodzące: NIEZNANE". Ragnarok komunikuje się z Hydraulikami by przekazać im, że chcą okupu. Wypuszczą zakładników gdy dostaną 2 tony tajdenitu i młodego Levina. Ustalają, że miejscem spotkania będzie wejście do Undertown.

Na miejscu Kevin czeka na przeciwników. Gdy ich statek ląduje, Ragnarok mówi, żeby Hydraulicy wycofali się bo inaczej Tennysonowie zginą. Tłumaczy im, że próba ataku poskutkuje zakażeniem ich krwi przez wszczepione roboty. Kevin każe wycofać się Hydraulikom. Wrogowie wychodzą z pojazdu. Wtem Vulkanus łapie Kevina i zeskakuje z nim do Undertown. Lądują w wodzie. Ragnarok wszczepia kolejne roboty i wypuszcza zakładników. Tłumaczy im, że gdy Hydraulicy zbliżą się do miejsca walki wybuchną mikroskopijne bomby w ciałach Bena i Gwen. Ben zamienia się w Bloxxa, Gwen natomiast w Anodytkę. Na dole, Kevin wychodzi z wody gdy nagle za nogę łapie go Vulkanus i ciska w budynki. Hydraulicy próbują wyłączyć roboty. Kevin wymierza cios. Chce dobić przeciwnika gdy nagle zauważa w górze Gwen. Dziewczyna transportuje go na górę na platformie many. Wtem Drużyna dostaje informacje, że roboty zostały wyłączone. Po tym komunikacie szybko pokonują Ragnaroka i z pomocą Hydraulików wysyłają do Incarceconu.

Podczas eskortowania przeciwników, pojazd zostaje zestrzelony przez większy statek. Więźniowie zostają przetransportowani na statek Krylstara. W środku Vilgax składa im propozycję.

Postacie

Wrogowie

Kosmici