FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
Spoiler alert.png Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące przyszłych wydarzeń!
Czytasz na własną odpowiedzialność.

Wielka Rada Międzygalaktyczna to grupa międzygwiezdnych dyplomatów, sędziów i prawników, którzy podobnie jak Hydraulicy egzekwują prawo. Strzegą również pokoju we wszystkich galaktykach, z pomocą sił pokojowych z całego wszechświata.

Historia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. In fringilla aliquam posuere. In non iaculis nulla. Suspendisse porta luctus tellus. Fusce sagittis, felis lobortis faucibus bibendum, sapien libero lobortis quam, eu blandit nisl libero sit amet lectus. Nullam tristique metus et blandit semper. Fusce rhoncus nisl sit amet accumsan vehicula. Donec risus odio, porta et erat id, porttitor interdum orci. Vestibulum vel est tellus. Aliquam volutpat lorem vel arcu faucibus, vestibulum lacinia diam faucibus. Ut purus turpis, cursus ut commodo id, venenatis porta magna. Fusce magna neque, porttitor sed dignissim vitae, gravida ac orci.

Mauris mi lorem, ultrices sit amet dignissim quis, mattis eget justo. Pellentesque vel libero accumsan leo facilisis vestibulum. Quisque non mollis leo. Pellentesque volutpat cursus lectus, id tempus leo. Duis sit amet consequat arcu, vel vehicula sapien. Etiam auctor neque odio, sit amet condimentum nulla placerat nec. Fusce id diam libero. Donec vitae sodales orci, et vehicula odio. Phasellus eros eros, ullamcorper vel maximus nec, facilisis eget elit.

Phasellus sed dolor ligula. Maecenas neque lacus, rhoncus vitae est a, sagittis tristique enim. Nulla facilisi. Sed vel ornare sem. Ut auctor aliquam rhoncus. Vivamus urna ligula, semper sit amet tortor eget, scelerisque porta felis. Cras consectetur felis vel neque rhoncus tincidunt. Fusce a turpis a velit rutrum interdum sed in tortor. Sed consequat metus id pretium interdum. Morbi venenatis justo vel tortor viverra hendrerit.

Znani członkowie

Ciekawostki

  • Rada pojawia się w serii "Ben 10.000: Nowa Generacja".
    • Pierwszy raz Rada pojawić się miała w specjalnym komiksie dopełniającym wątki fabularne z finału pierwszego sezonu serii, jednak na razie plany te znajdują się w sferze prototypów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki