FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Ponad chmury
Spróbuj mnie dorwać
   Next

Wieczna zima to czternasty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenia

Technordzy porwali Hiemsa z planety Retniw i przetransportowali go na Ziemię. Chwilę później klimat na obu planetach zaczął się zmieniać.

Fabuła

Planeta Retniw. Dziwny statek ląduje na powierzchni. Jakieś humanoidy wyszły ze statku a byli nimi Technordzy. Ci niszczący planety kosmici zaatakowali miejscowych. Mieszkańcy planety bronili się zaciekle, lecz na daremnie. Technordzy mówili, że przyszli po pewne stworzenie, mieszkańcy domyślili się o co im chodzi i za wszelką cenę nie pozwolili jego tknąć. Kiedy miejscowi walczyli z Technorgami to jednemu z wrogich kosmitów udało się pokonać i porwać tego stwora. Stworzenie to nazywało się Hiems i było bardzo ważne dla planety na której zamieszkiwało. Retniw to planeta cała pokryta śniegiem i lodem, zamieszkują na niej zwierzęta które przystosowały się już do mroźnego klimatu. Hiems to jeden osobnik swojego gatunku który utrzymuje zimną temperaturę planety, gdyby z niej zniknął cała planeta i na niej występujące gatunki zginęłaby ponieważ temperatura planety by się podnosiła i wszystko co żywe by zginęło. Ratniwianie szybko poinformowali o tym Hydraulików a ci natychmiastowo na to zareagowali. Zaczęli szukać po całej galaktyce Technorgów. Jeden z Hydraulików zawiadomił innych, że jakiś podejrzany statek, który nie odpowiada na żadne komunikaty leci w stronę planety Omega. Okazało się, że to jest tylko statek samonaprowadzający, który miał odciągnąć Hydraulików od prawdziwego celu. Tym czasem na Ziemi jest upał, wiele osób odpoczywa na plaży a jedną z nich jest Karl.  Nagle zaczął powiewać zimny wiatr i każdy zaczął jechać do domu. Woda na plaży zaczynała zamarzać i powoli zaczynał padać śnieg. Chłopak zdziwiony, że w lato tak nagle zaczęła zamarzać woda i padać śnieg. Lecz w mgnieniu oka cała planeta pokryta została śniegiem i lodem. Nie działało nic: telewizory, telefony itp. Temperatura na planecie Retniw powoli podnosiła się a na Ziemi malała.  Karl dzięki swojemu DK (Dysku Komunikatów) skonsultował się z Azmuthem i poinformował o całym zdarzeniu. Galwan wiadomość tą przekazał to Hydraulikom, którzy natychmiastowo zareagowali i przybyli na miejsce. Hydraulicy wszystko wytłumaczyli Karlowi i kiedy już mu dali specjalny kombinezon dzięki któremu nie zamarznie, zaczęły się poszukiwania. Chłopak zmienił się w KillSpeeda i kazał innej ich części chronić ludzi przed zamarznięciem. Po jakimś czasie Karl znalazł to stworzenie i postanowił sam się z nim rozprawić tak aby go nie okaleczyć. Po długiej walce Karlowi jako SteelDude wraz z Hydraulikami udało się powalić Hiemsa na ziemię. W ostatniej chwili kiedy Retniw była już prawie rozgrzana przyleciał statek z Hiemsem. Obie planety powoli stabilizowały się do normy. Minęło zaledwie kilka dni z mroźną "zimą" na Ziemi i upalnym "latem" na Retniwie a prawie dwie planety i miliardy na niej istnień by zginęły. Karl zrozumiał, że Technordzy nie owijają w bawełnę i zrobią wszystko aby tą wojnę wygrać.

Postacie

Neutralni

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • DK to kosmiczna technologia do komunikowania się z nieograniczonym zasięgiem w każdych warunkach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki