FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
Wieża Herosów jest bazą operacyjną drużyny Bena w serii "Ben 10: Nowa Generacja". Zbudowana została przez Bena, Gwen, Kevina i Julię. Znajduje się na zboczu klifu obok Bellwood. Każdy członek Drużyny ma swój własny pokój. Główny pokój służy również jako salon i kuchnia. Posiada również pokój szkoleniowy, zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz, a także siłownię.

Wygląd

Wieża zbudowana jest na zboczu klifu. Dach jest okrągły i przypomina symbol Omnitrixa. Zbudowany jest z bardzo mocnego szkła. Trzymany jest na wielkiej "kolumnie" w której znajdują się pokoje. Na samym dole są duże drzwi służące jako wejście do Wieży. Z wieży można wyjść w ten sam sposób co wejść albo przez sekretne korytarze. 

Pomieszczenia

  • Salon/Główny pokój - Ma dwa poziomy. Na dole znajduje się kuchnia, salon i dwa baseny. Na górnym poziomie znajduje się wielki stół z symbolem Omnitrixa i parę krzeseł. Jedna ściana jest wykonana w całości ze szkła od podłogi do sufitu, dzięki czemu drużyna może oglądać morze i zachody słońca. Na szybie może wyświetlić się TV, albo komunikat o niebezpieczeństwie. W pokoju znajduje się również główny komputer w Wieży.
  • Tajne przejścia - Pod wysuwaną kanapą znajduje się wąski korytarz, który prowadzi do Bellwood.
  • Łazienka - Każdy pokój opisany poniżej ma łazienkę.
  • Pokój Bena - Wygląda jak jego stary pokój w domu, w Bellwood. Pokój jest w stałym bałaganie. W pomieszczeniu znajduje się łóżko, powyżej regały, stolik z komputerem i półką nagród i książki. Przed biurkiem i łóżkiem jest wbudowana szafa w ścianie. Ben ma także telewizor. Ściany są ozdobione różnymi plakatami.
  • Pokój Gwen - Jest duży. Na środku ma wielkie, okrągłe łóżko. Jako jedyna ma ścianę ze szkła, przez co może podziwiać widoki. Po prawej stronie łóżko jest szeroka półka na książki. W pokoju jest też biurko z komputerem i wielki dywan.
  • Pokój Kevina - Jest wypełniony częściami od samochodu i różnymi narzędziami. Ma wielkie łóżko i biurko z komputerem. Na ścianie ma różne plakaty.
  • Pokój Julii - Jest zawsze czysty. Ma małe okno. Łóżko jest duże i okrągłe. Obok łóżka jest wielkie lustro i biurko.
  • Siłownia
  • Sala ćwiczeń - Jest wielką salą, która naszprycowana jest różną technologią i różnymi broniami. Gdy Wieża została zniszczona przez Vilgaxa, salę odbudowano używając Tekno'nectiańskiej technologii, przez co uległa mutacji i stała się czującym stworzeniem.
  • Dach - Jego podłoga zrobiona jest z bardzo wytrzymałego szkła. Zawiera boisko do koszykówki, gdzie drużyna często spędza czas. Jest to również ulubione miejsce refleksji dla członków Drużyny.
  • Pokój pamiątek - Wypełniony jest pamiątkami po starciach z łotrami.
  • Garaż - Dom dla samochodów Bena i Kevina oraz motocyklu Kevina.

Postacie

Znani mieszkańcy

Znani goście

Więcej z Fandomu

Losowa wiki