FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Widmo to przestępca pojawiający się w serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest członkiem grupy przestępczej SCARECROW.

Wygląd

Widmo jest humanoidalnym obcym o wychudzonej sylwetce. Na jego głowie znajdują się pozszywane, brązowe łaty, które tworzą maskę. Jedna z łat jest rozerwana i odkrywa lewe oko kosmity. Usta również są widoczne i przypominają ludzkie. Jego strój składa się z szaro-zielonej koszuli z długimi rękawami, owiniętymi sznurami na nadgarstkach oraz brunatnych spodni z linami na kostkach oraz w talii. Nosi również ciemną szatę na ramionach, która ukrywa jego szyję, tworząc kołnierz oraz rękawiczki i brązowe buty.

Podczas napadu w Sydney, Widmo nosił czarny garnitur zupełnie jak reszta SCARECROW.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Największym atutem Widma jest zdolność do wytwarzania i rozprzestrzeniania gazu strachu, który wywołuje halucynacje i iluzje obrazujące największe fobie osoby wdychającej substancję. Może zmienić wypuszczony gaz w ciało stałe, by zwiększyć efekt przerażenia u ofiary.

Jest również niezwykle silny i wytrzymały. Dzięki swemu zwinnemu ciału, Widmo może wykonywać szybkie ciosy i uniki w trakcie walki.

Historia

Wkrótce.

Występy

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki