FANDOM

Wichrzyciel to szesnasty odcinek serii "Ben 10.000: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12

Streszczenie

Drużyna 10.000 udaje się do cytadeli złego Bena, aby wyzwolić superbohaterów, którzy niegdyś walczyli o wolność Odwrotnej strefy. W trakcie infiltracji pałacu bohaterowie napotykają wiele problemów, które prowadzą do ujawnienia ich obecności. Źli władcy wymiaru zostają sprowokowani do podjęcia ostrzejszych środków przeciwko herosom z Ziemi Pierwszej.

Fabuła

Bellwood w Odwrotnej strefie. Alternatywny Vilgax wraz z drużyną 10.000 ukrywają się na placu budowy futurystycznego wieżowca. Chimera Sui Generis próbuje obmyślić plan dostania się do cytadeli złego Bena 10.000, w której przetrzymywani są byli bohaterowie Odwrotnej strefy. Ben stara się pomóc sojusznikowi. Tennyson proponuje, by wtargnąć do pałacu poprzez system kanałów i podziemnych tuneli z Undertown. Vilgax uznaje plan za bardzo trudny do zrealizowania, bowiem okręg w promieniu 2 mil od budynku władcy jest stale patrolowany przez szwadrony Techadonów. Gwendolyn wtrąca się do rozmowy i stwierdza, że roboty muszą być czymś zasilane lub sterowane przez komputer. Kosmita mówi, że Techadony zostały stworzone przez mistrzów Techadona w celu obrony Ziemi i innych planet, jednak zły Tennyson i jego armia zdołała przejąć fabrykę Techadonów i przeprogramować ich systemy według własnego uznania. Nie są sztucznymi inteligencjami, dlatego w głębi pałacu i wokół niego zbudowane są stacje kontroli robotów. To ich główny słaby punkt, który zainstalowany zostały przez mistrzów, na wypadek, gdyby droidy obróciły się przeciwko stwórcom. Dowiedziawszy się tego, Anodytka śmiało rzekła, że ma plan i wie jak wtargnąć do rezydencji Tennysona. Dzieli grupę na dwa składy i po kolei tłumaczy swoją koncepcję.

Jakiś czas później, pierwsza ekipa złożona z Vilgax'a, Julii oraz Statka przylatuje w wyznaczone przez Gwendolyn miejsce nad pałacem. Kobieta zapewnia, że według jej obliczeń, zasięg patrolów ich nie obejmuje. Druga drużyna, w której działa Ben, Kevin i Gwen, udaje się w pobliże pierwszej stacji kontroli. Tennyson zamienia się w Cyfrowca i niepostrzeżenie w formie ledwo widocznych pikseli dostaje się do urządzenia kontrolującego. Znajdując się wewnątrz komputera, obcy wgrywa wirusa, który zostaje zainstalowany każdemu robotowi kontrolowanemu przez stację. Dzięki programowi, roboty nie reagują na ruch, a ich artyleria jest zablokowana. Cyfrowiec kontaktuje się z Gwen i stwierdza, że rusza do głównego sterownika, który znajduje się w centralnej części pałacu. Anodytka i Osmozjanin dają znak pierwszej grupie, która dostaje się na dach. Tam bohaterowie sprawdzają działanie wirusa Cyfrowca, który pomyślnie przeprogramował roboty. Cyfrowiec mówi drużynie, że prędzej czy później systemy wykryją złośliwe oprogramowanie i je usuną, przywracając robotom pierwotny system.

Wtem, gdy Vilgax i Julia chcieli wejść do środka przez ogromny świetlik, w ścianę przed herosami uderza pocisk. Kula rykoszetuje od muru i trafia w ramię alternatywnego Vilgax'a. Julia spogląda za siebie i zauważa złego Rooka, który mierzy w nią swoim Proto-Sprzętem. Blonko komunikuje się ze złym Benem i ostrzega go o intruzach w pałacu. Julia natychmiast scala się ze Statkiem i chroni rannego sojusznika. Cyfrowiec dociera do głównego panelu sterującego i wyłącza go, tym samym dezaktywuje wszystkie zabezpieczenia cytadeli. Gwendolyn i Kevin spokojnie wchodzą do środka, jednak otrzymują wiadomość od Julii, która ostrzega ich i mówi, że wrogowie wiedzą o ich obecności. Anodytka chwyta swojego ukochanego za ramię i skupia się, po czym przenosi się z nim do nieznanej lokacji. Cyfrowiec wychodzi z komputera, ale zostaje zaatakowany przez pocisk plazmy oraz kulę ognia. Okazuje się, że to kolejni zamachowcy złego Bena - zła Julia ze Statkiem oraz Blaze.

Kilka godzin wcześniej, w rozległej sali zły Ben stoi przed liczną grupą przyjaciół i najemników. Informuje ich, że od tej chwili rozpoczynają się łowy na alternatywy, a ten kto zabije cele, zostanie nagrodzony sporą sumą tajdenów. Władca przypuszcza też, że jego pałac może zostać zaatakowany, dlatego prosi macherów, aby pozostali w obrębie pałacu, oczywiście jeżeli chcą dostać nagrodę. Ukochana złego Bena, Julia, pyta go skąd podejrzenia o napadzie na rezydencję. Mężczyzna mówi jej, że drużyna alternatywnego Bena odnalazła ukrywającego się od kilku lat Vilgax'a, który jest ostatnim bohaterem, którego chciał mieć w kolekcji. Z pomocą dawnego herosa, wersje z Ziemi Pierwszej będą chciały uwolnić pozostałych czterech wojowników. Atak na pałac Tennysona jest w takim razie nieunikniony.

Na dachu pałacu pojawiają się Hydraulicy z Odwrotnej strefy. Grupa skorumpowanych, galaktycznych "policjantów" atakuje Vilgax'a, który dostrzega kilka myśliwców wroga. Postanawia to wykorzystać i skacze na jeden z samolotów. Julia trudzi się w walce z wykwalifikowanym Rookiem, który odpowiednią taktyką i strategią unieruchamia Statka. Z zabójczej sytuacji, Yamamoto zostaje uratowana przez Chimera Sui Generis, który ostrzeliwuje wroga. Nagle statek bohatera zostaje zestrzelony i spada w głąb miasta. Szwadron myśliwców rusza za nim. Tymczasem Bugbolt walczy w pałacu z Blaze'm i Julią oraz Statkiem. Gdy przeciwnicy otaczają Tennysona, zjawia się wsparcie. Kevin i Gwen zajmują się wrogimi odpowiednikami ich przyjaciół, a Benowi każą odnaleźć salę tronową, gdzie według Vilgax'a trzymani są pojmani bohaterowie. Bugbolt szybko odnajduje odpowiedni pokój, w którym zastaje swojego złowrogiego odpowiednika. Po krótkiej wymianie zdań, heros przekształca się w Pochłaniacza, natomiast zły Ben zamienia się w Szlamfajera. Walka między Tennysonami jest zacięta i niezwykle brutalna. Podczas pojedynku Ben dostrzega szklane cele, w których znajdują się porwani wojownicy zamienieni w brązowe posągi. Metanozjanin uderza oponenta i wyrzuca go z zamku poprzez ogromne okno. Wyskakuje za nim, a w locie transformuje się w Ostatecznego Szlamfajera.

Pochłaniacz unika uderzenia z powietrza i sam wprowadza kilka szybkich ciosów. Jednakże w walce z wyewoluowanym kosmitą jego ataki zdają się być bezskuteczne. Gdy wróg ciska nim w mur, Ben zmienia swoją formę w Reverso i deewoluuję wroga, który przybiera kształt Szlamfajera. Metanozjanin przywołuje ogromne pnącza, które ku jego zaskoczeniu zamieniają się w niewielkie nasiona. Za sprawą mocy Reverso, Ben zyskuje przewagę w starciu. Pojedynek przenosi się do miasta, gdzie do walki przyłącza się Vilgax i tłum zamaskowanych ludzi. Zszokowany władca Bellwood zauważył, że zaginiony heros, który był nadzieją dla wielu ludzi na odzyskanie wolności, podjudził lud przeciwko niemu. Wichrzyciel wraz z tłumem bojowników rusza na cytadelę złego Tennysona. Gwendolyn i Kevin z premedytacją niszczą salę tronową, w której znajdowały się urządzenia odpowiedzialne za utrzymywanie byłych wojowników w formie posągów z brązu. Albedo, Ragnarok, Psyphon i Aggregor wreszcie są wolni. Jednak ich radość z bycia wyzwolonymi nie trwa długo, ponieważ w sali zjawia się Vilgax z Ziemi Pierwszej oraz Ruda i zły Kevin. Za nimi pojawia się Psyphon z wielkim urządzeniem podobnym do portalu czasoprzestrzennego. Chwilę po tym przybywa władca w postaci Gigantozaura. Sługa Vilgax'a aktywuje dziwną maszynę, a całemu procesowi przyglądają się bohaterowie z Ziemi Pierwszej. Na zewnątrz rezydencji, mieszkańcy z alternatywnym Vilgax'em na czele walczą przeciwko Hydraulikom, a dobry Ben wpada na dach, by pomóc swojej dziewczynie. Gdy tylko chłopak zjawia się na szczycie, zostaje schwytany przez ogromnego Techadona. Wirus przestaje działać, a wszystkie roboty, w pełni uzbrojone, zaczynają kierować się ku pałacowi.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Używani przez Bena 10.000

Używani przez złego Bena 10.000

Cytaty

Wkrótce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki