FANDOM

Wendy to córka króla i królowej Podniebnego miasta.

Wygląd

Jest to niskiej wielkości, ptakopodobna, młoda kosmitka. Ma biały kolor piór i pomarańczowy kolor dzioba, dłoni i stóp. Jak przystało na jej gatunek, posiada skrzydła. Na głowie ma kucyka. Dziewczyna nosi jasnoniebieską koszulkę, czarne spodnie z białymi pasami, oraz bladoróżowy szalik.

Osobowość

Podobnie jak brat jest ciekawska i lubi zabawę. Jest bardziej inteligenta od Wilsona, lecz jest lekko arogancka i często ma fochy.

Umiejętności

Wendy umie latać i ma bardzo ostre pazury. Dziewczynka jest zwinna, oraz potrafi wytrzymywać przy niskim ciśnieniu.

Historia

Wczesne lata

Wolfgang i Quagle małżeństwem i za razem królem i królową. Wkrótce królowa złożyła jajko z którego wykluła się właśnie Wendy i jej brat Wilson. Niedługo ich rodzimą planetę zastała wojna, która doprowadziła do skażenia ekosystemu. Hydraulicy postanowili przeprowadzić ocalałych mieszkańców na Ziemię.

Ponad chmury

Ktoś porwał Wendy i jej brata. Porywacz zamknął ich w jakimś kamiennym pomieszczeniu całkowicie zamkniętym. Wkrótce znaleźli ich straże. Kiedy Karl Tennyson przyleciał do Podniebnego Miasta postanowił znaleźć sprawce. Wkrótce Karl Tennyson wraz z Hydraulikami wszczęli śledztwo. Wilson i Wendy mówili, że ten ktoś kto ich porwał miał jakąś metaliczną zbroje która zasłaniała mu twarz. Tennyson szybko odkrył sprawcę, a był nim Vulturio.

Występy

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od postaci o takim samym imieniu z gry "Don't Starve".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki