FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Jak pies z kotem
ARCHEN
   Następny odcinek

W pułapkę to szósty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez WodnyNahaj222.

Streszczenie

Julia wpada na trop Khybera. Ben i Rook postanawiają złapać go w pułapkę.

Fabuła

Julia wraz ze statkiem patrolują Bellwood. Po chwili zauważają, że z jednej jaskini wydobywa się światło. Zniżają lot ,poczym statek zmienia się w zbroję. Po włączeniu trybu niewidzialności zakradli się do groty. Zobaczyli Khybera ostrzącego miecz o bryłe lodu. Podeszli bliżej i nagle ukazały im się wielkie, czerwone ślepia. Zauważając to łowca natychmiast złapał dziewczynę. Ona zdążyła tylko powiedzieć:    - Pomocy Khy... !

Wiadomość tą odebrał Specjalista Pateliday , po czym powiadomił pozostałych hydraulików. Zdenerwowany Ben chciał natychmiast ruszyć jej na pomoc, lecz Rook powstrzymał go. Powiedział że muszą mieć plan. Po chwili podszedł do nich Pateliday i zasugerował, by złapać Khybera w pułapkę. Tennyson ostrzegł go, że myśliwy nie jest głupi, po czym zgodził się. Zaczeli omawiać plan działania. Po omówieniu ruszyli do Blukica i Driby spytać się czy już namierzyli Julię. Po dostaniu współrzędnych jej pobytu, wyruszyli. 

Podczas drogi Rook zauważył loboana Spella rozmawiającego z tajemniczą postacią . Chciał powiedzieć o tym Benowi, lecz gdy ujrzał jak Tennyson się przejmuje losem Julii wycofał się. Po czterdziestu minutach dotarli na miejsce. Ben wyskoczył z proto-wozu poczym zmienił się w Fantoma . Gdy wleciał do jaskini ujrzał związaną Julię wiszącą głową w dół ze stalaktytu. Dyskretnie rozwiązał ją, po czym wrócił z nią do proto-wozu. Zaczął ją wypytywać co się wydarzyło i gdzie jest statek.

Ona opowiedziała mu, że Khyber użył statka do odtworzenia nemetrixu i że postanowił go przetestować niszcząc Bellwood. Postanowił ostrzec hydraulików. Zmienił się w Szybciora i pognał w stronę organizacji. Po przybyciu na miejsce zobaczył rannych hydraulików i zniszczone statki. Do bohatera podszedł Specjalista Arnux mówiąc mu, że Khyber szuka jego. Do bohatera podlaciała drużyna. Ruszyli.

Ujrzeli zniszczone budynki i wielkie wiewiórko-podobne zwierzę , a na jego grzbiecie Khybera. Tennyson zmienił się w Arktiguanę , po czym zaczął strzelać w bestię lodowymi promieniami. Gdy usłyszał od Julii że to jego naturalny drapieżnik od razu zmienił się w Inferna . Łowca zagwizdał i jego zwierz zmienił się w Crabdozera . Zaczeli się kolejno zmieniać w Muchę i Buglizarda , Szarą Materię i Wszystkożarłacza , Klona i Panunciana . Zdenerwowany Ben postanowił losowo wybrać kosmitę. Na jego szczęście zmienił się w Way Biga . Zmęczony walką ogłuszył drapieżnika Splixonów. Gdy chciał to samo zrobić z łowcą zegarek wydał dźwięk jakby chciał się rozładować, więc w panice wybrał innego kosmitę. Kosmita ten był dobrze mu znany z walki z "dawcą" tego DNA Drakoriderem . Stworzył kulę szlamu która po zetknięciu z łowcą przekształciła się w łańcuch, który skuł wroga. Tym czasem Rook z Julią uratowali statka.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Kosmici z Omnitrixa

Kosmici z Nemetrixa

Ciekawostki

  • Okazuje się, że Galwaniczne Mechamorfy są wstanie odtworzyć urządzenia takie jak Nemetrix.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki