FANDOM

Vulturio jest to podszyty brat króla Podniebnego miasta, Wolfganga.

Wygląd

Vulturio jest przygarbionym, humanoidalnym sępem. Jak każdy Volucrumsapien posiada skrzydła na plecach. Kosmita nie posiada piór na głowie, lecz ma ich dużo wokół szyi. Nosi metalową zbroję oraz ochraniacze na barki. Vulturio nosi pas, z którego zwisają pióra. Spodnie są również częścią zbroi i są metalowe, dochodzą do kolan, na których są ochraniacze.

Osobowość

Vulturio jest sprytnym i przebiegłym kosmitą. Jest dwulicowym zdrajcą, który zrobi wszystko, aby osiągnąć swój cel.

Umiejętności

  • Vulturio potrafi latać.
  • Kosmita ma ostre pazury.
  • Jest sprytny i inteligenty.
  • Może wytrzymywać na wysokościach gdzie jest bardzo słabe ciśnienie.
  • Zwiększona siła i wytrzymałość.

Historia

Wczesne lata

Planeta Caelum Orbis. Jedna z samic, z podgatunku Sępów, złożyła jedno jajo. Kobieta nie chciała się nim opiekować, więc podrzuciła swoje jajo do gniazda jaj królewskich. Kiedy młody sęp wykluł się jako pierwszy, zrzucił niektóre jaja na ziemię, które następnie rozbiły się. Zostały tylko 2 jajka z sześciu. Młody sęp myślał, że należy do królewskiej rodziny. Wychowywał się z przyszłym królem Wolfgangiem i przyszłą królową Quagle, których lepiej traktowano niż jego. Kiedy Vulturio, Wolfgang i Quagle podrośli, nastąpił wybór przyszłego króla i królowej. Królem został Wolfgang, który później poślubił Quagle. Vulturio był wściekły, że go nie wybrano, więc potajemnie próbował uśmiercić króla za pomocą trucizn, różnych pułapek itd. Wkrótce Quagle złożyła dwa jaja, z których wykluli się Wilson i Wendy. Niedługo ich rodzimą planetę zastała wojna, która doprowadziła do skażenia ekosystemu. Hydraulicy postanowili przeprowadzić ocalałych mieszkańców na Ziemię.

Teraźniejszość

Ponad chmury

Vulturio porwał i zniewolił dzieci króla w specjalnym kombinezonie, aby ci nie widzieli jego twarzy. On sam twierdził, że to ludzie porwali Wilsona i Wendy. Wkrótce Karl Tennyson zdradził jego zamiary, czytając mu w myślach, dzięki umiejętności Psycho. Niedługo potem, Vulturio wyjął swoje sztylety i leciał w stronę Wolfganga, aby go zabić, lecz udało mu się tylko go zranić. Wkrótce kosmita ucieka.

Ostateczna wojna cz.1

Vulturio dołącza do grupy największych wrogów Karla stworzonej przez Technorgów. Celem grupy była pomoc w wojnie przeciwko ludziom.

Dystrykt 10

Vulturio został handlarzem broni w Dystrykcie 10 i sprzedał 20 min fuzyjnych i dwie bomby wiertnicze Kraxowi. Wkrótce został aresztowany.

Handlarz kryształów

Vulturio zginął przez Kraxa.

Występy

Ciekawostki

  • Jego nazwa podchodzi od angielskiego słowa "Vulture" czyli "Sęp".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki