FANDOM

Upgrade to kosmita pochodzący z próbki DNA Galwanicznego Mechamorfa z księżyca Galwan B.

Wygląd

W serii "Ben 10", Upgrade jest humanoidalnym obcym zbudowanym z płynnego metalu. Posiada białą skórę na klatce piersiowej, brzuchu, nogach oraz wewnętrznej części rąk, a reszta jest okryta czarną powłoką z zielonymi wzorami, podobnymi do łączeń w maszynach. Na głowie znajduje się zielony okrąg, który pełni rolę oka i świeci, gdy mówi. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10 :Ultimate Alien", biała skóra Upgrade'a jest teraz zielona i znajdują się na niej czarne wzory. Symbol Ultimatrixa umieszczony jest na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10: Omniverse", Upgrade posiada nieco inny układ obwodów na jego ciele. Symbol Omnitrixa znajduje się teraz w okręgu na głowie.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja" i "Ben 10: The Power", Upgrade wygląda tak samo jak w serii "Ultimate Alien".

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Upgrade posiada jaśniejsze linie, a jego zielone części ciała są białe.

W serii "Ben 10: Mistyczne Universum", Upgrade wygląda identycznie jak w serii "Omniverse".

Umiejętności

Ciało Upgrade'a zbudowane jest z płynnego metalu, co umożliwia mu zmienianie kształtu swojego ciała tak, by na przykład stworzyć dziurę, przez którą przeleci wystrzelony pocisk. Zmiennokształtne umiejętności pozwalają mu przybrać dowolną formę lub wytworzyć z ciała broń.

Może użyć swojej wewnętrznej nanotechnologii, aby połączyć się z dowolną maszyną i kontrolować ją. Wielkość urządzenie jest bez znaczenia. Kiedy scala się z przedmiotem, automatycznie ulepsza go o kosmiczną technologię, która przekracza normy ziemskiej techniki. Potrafi przekonfigurować technologię do własnych potrzeb, czyniąc na przykład z pojazdu, ogromnego robota bitewnego.

Potrafi scalić się z istotami żywymi tylko wtedy, gdy posiadają technologię zintegrowaną z ich ciałem.

Upgrade potrafi wystrzelić potężny, zielony promień plazmy z jego oka oraz podróżować przez prądy elektryczne. Jako nieorganiczna forma, Upgrade jest w stanie przeżyć w próżni.

Wady

Jako, że jest istotą zbudowaną z metalu, jest podatny na elektryczność i wszelkie ataki z nią związane. Jest również wrażliwy na impulsy magnetyczne i elektromagnetyczne oraz na kwasy.

Jeśli rozciągnie się za bardzo, może zacząć odczuwać ból.

Upgrade może zostać zainfekowany techno-organicznymi wirusami.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: Omniverse Continuation

Ben 10: The Power

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki