FANDOM

Undertown pod ostrzałem to dziesiąty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Argit kradnie potężną broń i chowa się w Undertown. Właściciele broni niszczą miasto w poszukiwaniu złodzieja.

Fabuła

Z przestrzeni kosmicznej na Ziemię leci mały statek a za nim większy. Większy pojazd zestrzeliwuje przeciwnika przez co ten musi awaryjnie lądować. Gdy statek rozbił się na pustyni pospiesznie wysiadł z niego Argit. Biegł przed siebie a gdy się odwrócił zobaczył ten sam wielki statek który go ścigał. Pojazd wylądował obok szczątków statku Argita. Drzwi się otworzyły i tajemnicza postać wyszła na zewnątrz. Tymczasem w Undertown, Ben, Gwen i Kevin patrolują teren. Nagle na Kevina wpada wystraszona postać w kapturze. Kevin od razu poznaje ją i zdejmuje kaptur. Argit poprosił Kevina żeby go schował przed "nimi". Ben spytał kim są "oni" na co Argit wskazał dwa wielkie roboty które szły drogą niszcząc sklepy.

Drużyna od razu poznała Techadony i rozpoczęli walkę. Ben jako Crashhopper razem z Gwen próbowali zniszczyć roboty. Natomiast Kevin wziął Argita i ukrył się z nim w jednym ze sklepów. Zapytał go za co go ścigają, na co obcy odparł, że za nic. Kevin postraszył go trochę i Argit od razu powiedział, że ukradł Techadoński klucz neuronowy. Przerażony Kevin złapał Argita i wybiegł ze sklepu który szybko został zniszczony przez upadającego Techadona. Kevin każe Argitowi nie ruszać się z miejsca i dołącz się do walki. Gdy pozostał tylko jeden Techadon, Ben od razu zauważył, że przybyły kolejne dwa. Kevin powiedział mu, że Argit ukradł potężną broń i teraz prawdopodobnie na Ziemię przyleciała Fabryka Techadonów z Techadońskim Mistrzem Broni by odebrać gryzoniowi urządzenie. Nagle Techadon dostrzegł uciekającego Argita i wystrzelił w niego laser. Wtem pocisk wchłania Feedback i przekierowuje go w stronę robota. Techadon pada na ziemię. Gwen przypomina im, że roboty mogą się zregenerować. Drużyna postanawia się ukryć i zaczekać aż Techadony zaprzestaną poszukiwań. Ben pomyślał, że mogliby wejść do Fabryki Techadonów i oddać Broń Inspektorowi 13.

Nagle Techadony znajdują drużynę, ale Ben szybko zamienia się w Arktiguanę i zamraża roboty. Uciekają z Undertown przez kanały. Gdy wychodzą na powierzchnie pytają Argita gdzie Inspektor mógł postawić Fabrykę. Obcy mówi im, że jego statek rozbił się niedaleko wejścia do Undertown i prawdopodobnie tam Inspektor także wylądował. Techadony wychodzą na powierzchnię i atakują bohaterów. Brygada ucieka w stronę wejścia do Undertown. Gwen rzuca czar dzięki któremu teleportowała ich na miejsce. Przed wejście do kosmicznego miasta stała ogromna fabryka Techadonów. Ben rozmyślał jak dostać się do środka, gdy nagle drzwi do Fabryki otworzyły się i wyszedł z nich kolejny Techadon. Ben powiedział, że ma plan. Najpierw kazał Gwen i Kevinowi pokonać Techadona. Walczyli ciężko. Gdy już to zrobili drzwi ponownie się otworzyły. W drzwiach stał kolejny robot. Ben szybko wykorzystał moment i jako Iskierka wślizgnął się do środka. Gdy dotarł do laboratorium Inspektora wrócił do postaci Bena i zaczął rozmawiać z Mistrzem. Powiedział mu, że mogą mu oddać skradziony sprzęt i ukarać Argita.

Tymczasem Gwen i Kevin walczą z Techadonem. Gdy nagle robot przestaje walczyć i skacze do Undertown. Kevin zauważa, że nie ma z nimi Argita. Zły chłopak wraz z dziewczyną ruszają za robotem. W Fabryce Ben zostaje zaatakowany przez niedokończone roboty. Inspektor mówi, że teraz gdy znowu złapał Bena Tennyson nie potrzebuje już Klucza Neuronowego. Techadony chwytają Bena i ogłuszają. Ben budzi się na stole operacyjnym. Inspektor chce odłączyć Omnitrix od Bena. Ben krzyczy, że mu się nie uda. W Undertown Techadon wypuszcza rakiety które niszczą większą część miasta. Wtem na robota wskakuje Kevin i wyrywa kawałek zbroi. Przełącza kable i każe mieszkańcom uciekać bo robot zaraz wybuchnie. Ale Techadon stał w bezruchu. Nie eksplodował. Kevin podszedł do niego i uderzył go. Robot padł i wyłączył się. Gwen powiedziała mu, że to na pewno sprawka Bena. Miała rację Ben jako Plazma uwięził Inspektora 13 i zmusił go do wyłączenia robotów i odlotu z planety. Odcinek kończy się tym, że Kevin absorbuje kawałek metalu i idzie w kierunku Argita.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki