FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Park mutantów
Wszystkiego najgorszego
   Next

To wcale nie jest śmieszne to czwarty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Karl widzi że każdy jest ponury i na nic nie reaguje, dowiaduje się że Zombozo znowu powrócił.

Fabuła

Karl wstaje, wchodzi do kuchni i pyta mamę czy zrobiła śniadanie. Lecz ona nie odpowiada, po prostu ponuro siedzi na krześle smutna. Nagle ona powtarza ciągle: T-a-a-k s-m-u-u-t-n-o.... Karl zdziwiony wychodzi z domu i mówi że kupi sobie coś na mieście. Jak już wyszedł zobaczył panią z wózkiem dla dzieci na środku ulicy, dziecko płakało a ona nic i powtarzała to samo co Julia. Jedzie ciężarówka z zawrotną prędkością, kierowca trąbi lecz kobieta nic. Karl zmienił się w BluePuncha i zatrzymał ciężarówkę. Chłopak zaczął mówić do pani: Czy pani oszalała, stoi pani na środku ulicy z dzidziusiem! Chciała się pani zabić?! Lecz ona nie odpowiada i mówi że jest jej smutno. On zdziwiony przenosi panią na chodnik, i sobie myśli że tu coś się dziwnego dzieje. Wchodzi do restauracji i zamawia hamburgera. Czeka już od godziny i jeszcze nie dostał, i wykrzyknął: Ile mam kurde czekać na tego hamburgera!? i wyszedł z restauracji. Zobaczył reklamę cyrku na drzwiach, pomyślał sobie: Kiedyś mi o tym tata opowiadał... że taki jeden jak-on-tam-miał? miał taką maszynę która odbierała ludziom szczęście i go to wzmacniało... Zmienił się w KillSpeeda i pobiegł do tego cyrku. Wchodzi do środka i szuka tej maszyny, znalazł ją w 5 sek. i usłyszał głos: Witaj w moim cyrku młody Tennysonie...buhahahaha. Karl zaniepokojony odpowiada: Gdzie ty jesteś i jak się nazywasz bo zapomniałem..., klaun odpowiedział: Moje imię tu nie ma znaczenia i przygotuj się na śmierć. Karl mówi: Właśnie że ma! Aż tu nagle wielka łapa próbuje go zgnieść lecz jej się nie udaje, następnie wielka noga lecz nic z tego. Z cienia wyłania się Zombozo. Chłopak próbuje go zaatakować lecz na drodze stanęła mu szyba, próbuje ją zbić lecz nic, a Zombozo się śmieje klika jeden z wielu przycisków. Nagle Karla otaczają szyby z każdej strony, a Zombozo mówi: Najpierw wyssę energie życiową z ludzi tego miasta a potem z całego świata i stanę się potężny jak żaden inny człowiek! Buhahahaha! Patrzy się a w szybie nikogo nie ma, wyłącza pułapkę nagle pojawia się Karl jako CamouCham i go uderza z pięści i powiedział: To akurat było śmieszne! hehehe! Zombozo również go uderza i pociąga za dźwignie. Nagle wszyscy ludzie na całym świecie stracili swoją energię życiową widząc to Karl zmienia się ponownie w BluePunch'a i rozwala maszynę. Zombozo zniknął lecz wcześniej powiedział że to nie koniec! Przemieniwszy się znowu w KillSpeed'a przeszukuje miasto. Szukał go ponad dobę aż w końcu go znalazł, pokonał Zombozo i zniszczył drugą maszynę. Aresztowano Zombozo ale im i tak uciekł. Wszyscy się stali znów szczęśliwi.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki