FANDOM

Spoiler alert Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące przyszłych wydarzeń!
Czytasz na własną odpowiedzialność.

Wiem, że obie strony nie pałają do siebie zbytnią chęcią. Wiem, że po obu stronach są oszczercy i krytycy. I tak, otrzymywałam pogróżki przez te sześć lat. Ale czy boje się tej rozmowy? Nie. Przecież... będę siedziała miedzy dwoma największymi bohaterami świata.

Carol Walters, „Inicjatywa

The War Zone to seria stworzona przez użytkownika WindMarine12, która jest spin-offem serii "Ben 10: Nowa Generacja" i jej kontynuacji "Ben 10.000: Nowa Generacja", odbywającym się w alternatywnej rzeczywistości znanej jako Ziemia CV-WM12. Seria zadebiutowała 28 maja 2017 roku.

Opis fabuły

Byli przyjaciółmi. Teraz są przeciwnikami. Witaj na całkiem nowej Ziemi, gdzie sześć lat nieprzerwanej walki między siłami Libertacji i Omnitrix City podzieliło naród, całkowicie go zmieniając. W świecie nowych sojuszników i dziwnych wrogów, prezydent Ben Tennyson i Nadszef Rook Blonko spotykają się, żeby po raz ostatni spróbować zawrzeć pokój. Witamy w strefie walki! Po której stronie staniesz?

Postacie

Bohaterowie

Wrogowie

Kosmici z Omnitrixa

Lokacje

Obiekty

Odcinki

The War Zone Vol 1

Ciekawostki

  • Akcja serii toczy się w roku 2040, jednak pojawiają się również przebłyski z roku 2034, w którym wybuchła wojna bohaterów.

Fani

Spodobała Ci się ta seria? Podpisz się.

Oceny użytkowników

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Tu umieść swoją ocenę.

Zobacz też

Serie WindMarine12
Główne serie
Ben 10 NG LOGO1 Ben 10.000 NG LOGO
Ben 10: Nowa Generacja Ben 10.000: Nowa Generacja
Spin-Offy
Blaze spin-off logo 3 The War Zone logo
Blaze The War Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki