FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Kłopoty na Kinet
Atak kosmicznych Ślimaków
   Next

Test Azmutha to czwarty odcinek serii Ben 10: Kosmiczne Wakacje. Napisany przez użytkownika As236.

Streszczenie

Azmuth robi dla Bena test, by sprawdzić czy zasługuje na potężne ulepszenie.

Fabuła

Trio ląduję na Galwanie Prime.

Ken - Tato co będziemy tu robić?
Ben - Właściwe to nie wiem. Azmuth ma do mnie sprawę.

Drużyna wychodzi z statku i widzą Galwana.

Ben - Witaj Azmuth.
Azmuth - Witaj. Widzę że jednak dałeś dla syna kopie Omnitrixa. Ale nie jego będziemy dziś sprawdzać, lecz ciebie. A nagrodą będzie to...

Mówiąc to Azmuth wyciągnął mały dysk (dla niego duży) i rzekł.

Azmuth - Dysk z ostatecznymi formami, dużo lepszy niż ten zrobiony przez Albeda. By go zdobyć musisz przejść test.

Gdy Ben był już w pierwszej sali treningowej Biomitrix zaczął się kalibrować. Nagle zapaliło się ostre światło, a Ben zmienił się w Fangampira. Na szczęście bohater w porę uskoczył i schował się w cieniu. Myślał 20 minut nad tym jak obejść światło, gdy zauważył wielkiego świetlika. Wypluł Kiereszurę, przejął kontrolę nad świetlikiem i kazał mu wyłączyć światło.
W drugim pomieszczeniu była jedna platforma i pełno wody. Biomitrix ponownie zaczął się kalibrować. Tym razem Ben zmienił się w Inferna. Po 10 minutach ognisty obcy zobaczył tarcze do strzelania. Kiedy w nią trafił wysunęła się platforma na drugim końcu basenu. Inferno przeleciał na ognistej desce na drugą stronę. W ostatnim pokoju również nastąpiła kalibracja, ale Ben nie przemienił się w nikogo. Na środku była wielka ściana z małymi drzwiczkami w środku. Ben miał dwóch kosmitów. Nanoben był za slaby, a Way Big za duży. Po namyśle Ben zmiksował kosmitów tworząc fuzja Nano biga. Smniejszył się i bez problemu wyważył drzwi.
W tym czasie w laboratorium Azmutha. Zegarek Galwana wydał piskliwy dźwięk.

Azmuth - No wasz tata zdał test. Skoro on dostanie ulepszenie to ty też.

Naukowiec pogrzebał w Omnitrixie Kena i odblokował mu nowego kosmitę. Kiedy Ken chciał go wypróbować wszedł Ben.

Ben - Już.
Azmuth - Oto twoja nagroda.

Ben dodał dysk i powiedział:

Ben - Super.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ken odblokowuję nowego kosmitę.
  • Ben zdobywa ostateczne formy.

Postacie

  • Ben
  • Ken
  • Devlin
  • Azmuth (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Świetlik (debiut)

Kosmici

Ciekawostki

  • Na początku w odcinku miała wystąpić Eunice.