FANDOM

Tenebraes, zwane przez ludzi Mrocznymi istotami, to bardzo agresywne stworzenia które atakują wszystko co żywe. Nie potrzebują pożywienia. Gatunek ten został sztucznie stworzony przez Technorgów i wymknął się im, oraz prawie zabiłby całą rasę ludzką. Stwory te z czasem ewoluują i stają się silniejsze. Pierwsza ich forma miała jedną słabość, a był nią ogień, lecz ewoluowały i są praktyczne niezniszczalne. Zazwyczaj lubią przebywać w cieniu, lecz światło ich nie razi. Stworzenia te w bardzo szybkim tempie rozmnażają się, ale kiedy mają na to wystarczająco miejsca.

Wygląd

Mroczne istoty mają kształty humanoida i z wyglądu trochę przypominają duchy. Są całe czarne jedynie małe oczy są różnego koloru.

Osobowość

Stworzenia te są bardzo agresywne i bezlitosne. Obchodzi ich tylko zabijanie wszystkich stworzeń na które się natkną. Są również dość inteligentne ponieważ uczą się na własnych błędach i wadach (w ten sposób ewoluują).

Znani przedstawiciele

Umiejętności

  • Lot
  • Zmienianie się w czyjś koszmar lub wspomnienie
  • Kontrola umysłu i ciała
  • Regeneracja ciała
  • Ostre pazury
  • Strzelanie czarnym ogniem
  • Niematerialność

Wady

Tenebraes może zniszczyć energia atomowa wybuchu.

Historia

Witamy w mroku

Technordzy stworzyli pewne stworzenie za pomocą skradzionej technologii. Wymknęło się im jednak i opanowało ich statek, następnie zdołały się dostać na Ziemię. Lecz Karl zniszczył im źródło życia przypominającego serce. Nieliczne osobniki zdołały przeżyć i wyewoluować.

Ewolucja ciemności

Osobniki które zdołały przeżyć ewoluowały. Ukrywały się przez ten czas w kanałach. Następnie zaczęły zabijać ludzi. Stworzenia te tak wyewoluowały, że Karl nie mógł se z nimi poradzić, więc zamknęli ich w energetycznej kapsule i przenieśli ją na najbardziej strzeżony statek więzienny.

Coś tu cicho...

Technordzy porywają Mroczne istoty i zabierają je na swój statek aby je spróbować "oswoić" czy opanować.

Ostateczna wojna cz.2

Tenebraes zostali zabici przez energię atomową spowodowaną przez wybuch Atomixa.

Występy

Ciekawostki

  • Pierwsza forma potrzebowała coś w rodzaju mrocznego serca aby przeżyć.
  • Pierwsza forma miała jedną słabość a był nim ogień.
  • Okazało się, że Tenebraes może zniszczyć energia atomowa spowodowana przez wybuch.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki