FANDOM

Temperatura ujemna to dwudziesty ósmy odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Na dalekiej północy radary Hydraulików wykrywają ogromne źródło energii. Drużyna postanawia to sprawdzić.

Fabuła

W Siedzibie Hydraulików, jeden z policjantów zauważa, że na dalekiej północy pojawiło się ogromne źródło energii świetlnej. Informuje o tym Maxa, który postanawia wysłać tam agentów na mały rekonesans. Na miejscu hydraulicy znajdują dziwną maszynę. Gdy próbują ją zeskanować, jednego z nich trafia wiązka energii. Kolejnego hydraulika zdejmuje tajemnicza postać. Niszczy jego komunikator po czym odchodzi w kierunku maszyny.

Tymczasem w Bellwood, Ben, Julia oraz Gwen i Kevin są na podwójnej randce w kinie. Gwen i Kevin wychodzą kupić sobie popcorn. Kevin mówi, że mogą się urwać z seansu i wyjść gdzieś razem. Gwen odpowiada, że nie byłoby to zbyt miłe względem swojego kuzyna i jego dziewczyny i całuje Osmozjanina. Gdy weszli do sali, w jednakowym czasie wszystkim członkom drużyny zaczęły dzwonić odznaki. Wybiegają z kina, a Kevin włącza autopilot w Gruchocie III, który po chwili przylatuje na miejsce.

W drodze na północ, Max przekazuje wszystkie ważne informacje drużynie. Informuje ich, że sygnał dwóch agentów zniknął w tajemniczy sposób. Wtem Gruchot wlatuje w ogromną kopułę po czym następuje zwarcie i pojazd zaczyna spadać w dół. Ben zamienia się w Ziąba, chwyta swoją dziewczynę i wylatuje z samolotu. Gwen natomiast wylatuje z Kevinem w kopule many. Po wylądowaniu, Kevin tłumaczy, że energia wytwarzana w środku kopuły spowodowała zwarcie i uszkodzenie Gruchota. Nagle do uszu Gwen docierają znajome słowa: "Witaj, słodka Gwen". Wtem dziewczynę i Julię uderza czarna energia i ciska nimi w lodową ścianę. Pojawia się Darkstar. Ben zamienia się w Shocksquatcha i chwyta przeciwnika z maskę. Ciska nim w stronę Kevina, który w porę uskakuje i absorbuje metal ze zbroi leżącego na ziemi oponenta.

Shocksquatch pada na ziemię wskutek uderzenia energią w plecy. Gwen zauważa kolejnego przeciwnika. Bezwzględnego mordercę - Ragnaroka! Julia zakłada zbroję. Kevin odwraca się i próbuje uderzyć Ragnaroka. Wróg łatwo kontruje ciosy Levina i atakuje Gwen, która szybko ogłusza. Zły Levin próbuje doskoczyć do przeciwnika, gdy nagle z nieba ląduje tajemniczy robot. Ben zauważa, że to ta sama maszyna, która zabrała Aggregora kilka dni temu w Genewie. Ragnarok i Darkstar żegnają się z drużyną i znikają wraz z robotem. Kevin uderza w ziemię obwiniając siebie za to, że Gwen została porwana. Julia uspokaja go i mówi, że przecież mogą ją namierzyć. Ben transformuje się w Dzikopyska. Julia mówi chłopakowi, że namierzą ją za pomocą odznaki.

W tym samym czasie, Ragnarok zamyka Gwen w komorze i włącza maszynę. Darkstar komunikuje się ze swoim szefem i mówi mu, że plan wchodzi w ostateczną fazę. Maszyna zaczyna pobierać energię z zorzy polarnej. Energia przepływa przez kable i transformatory, aż w końcu energia zostaje wchłonięta przez Ragnaroka i Darkstara. Michael jest zachwycony, że w połączeniu z energia Anodytki i energią zorzy polarnej, odmłodziła go i zwiększyła jego umiejętności. Ragnarok twierdzi, że teraz Gwen jest im zbędna. Nagle na scenę wchodzi Gigantozaur, Kevin i Julia. Rozpoczyna się walka podczas, której Julia uwalnia Gwen. Kuzynka Tennysona tłumaczy przyjaciółce, że Morningstar i Ragnarok wyssali z niej 3/4 jej energii. Darkstar łatwo pokonuje Bena i próbuje wyssać energię życiową z Gigantozaura. W ostatniej chwili, Ben uderza w tarczę Omnitrixa zamieniając się w nowego obcego - Neurogada. Gwen rozpoznaje w nowym obcym gatunek Ksyleny - Uxorite. Za pomocą telepatii, Neurogad ogłusza Michaela i wrzuca go do komory, w której wcześniej zamknięta była Anodytka. Kevin w napadzie gniewu zaczyna okładać Ragnaroka do nieprzytomności. Pozostał jeszcze jeden przeciwnik - robot.

Wtem nad miejscem walki pojawia się ogromny statek. Z środka pojazdu wyskakuje więcej robotów. Maszyny tworzą pola wokół siebie, Ragnaroka i Darkstara, które teleportują ich na statek. Ben zamienia się w Jetraya i próbuje ścigać odlatujący statek. Pojazd znika. Moce Gwen wracają, a Levin przytula ją i całuje w policzek.

W statku Ragnarok i Darkstar meldują, że Tennyson niczego się nie spodziewa. Tymczasem na Ziemi, do rowu Marsjańskiego wpływa potężna armada nieznanych statków.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki