FANDOM

Tajemnice to trzeci odcinek serii "Ben 10.000: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12

Streszczenie

Po otrzymaniu immunitetu dyplomatycznego i zyskaniu nietykalności, Krenthowie rozpoczynają plan zawładnięcia Ziemią. W międzyczasie, na całej planecie znikają osoby odgrywające ważne role w poszczególnych państwach. Bohaterowie znajdują źródło całego zamieszania, a przy okazji poznają prawdziwy cel wizyty kosmicznych najeźdźców.

Fabuła

Drużyna Bena 10.000 obserwuje nagranie z konferencji rady ONZ-u, na którym widoczna jest rozmowa sekretarza generalnego z Ambasadorem, przedstawicielem Krenthów. Cała konwersacja filmowana była i obecne były na niej najważniejsze osobistości na Ziemi. Kiedy ekipa dochodzi do momentu, gdy sekretarz uroczyście ogłasza zawarcie traktatu pokojowego z Krenthami, Ben zatrzymuje nagranie. Mężczyzna tłumaczy przyjaciołom oraz zebranym Hydraulikom, że cała ta sprawa na pewno jest ukartowana. Kevin wspomina, że może istnieć jakieś powiązanie między rzekomym zaproszeniem na Ziemię i "wrogiem pośród nas", o którym mówił Rod. Gwen popiera domysły Levina. Nagle do pomieszczenia wpada dziadek Max, który informuje bohaterów o porwaniu prezydentów Włoch i Argentyny sprzed siedziby ONZ-u, tuż po zakończonej konferencji. Specjalista Tennyson tłumaczy również, że przed budynkiem codziennie, na zmianę stróżują oddziały Hydraulików, więc całe porwanie musiało być bardzo dobrze zaplanowane. Julia proponuje, by razem z Gwendolyn wybrała się przed placówkę ONZ-u i zbadała z nią miejsce porwania. Ben natomiast sugeruje Kevinowi i Rookowi, by wybrali się na "męską misję".

Przed siedzibą Organizacji Narodów Zjednoczonych, szwadrony Hydraulików przepuszczają Gwendolynę oraz Julię pod drzwi wejściowe budynku. Tam kobiety zaczynają szukać tropów i poszlak. Statek zaczyna warczeć, gdy z placówki wychodzą ochroniarze otaczający sekretarza generalnego oraz dyskutującego z nim Ambasadora. Krenth zatrzymuje się obok kobiet i wymienia się z nimi podejrzliwymi spojrzeniami.

Tymczasem w dokach, Ben, Kevin oraz Rook obserwują z pobliskiego budynku statek zwiadowczy, który ląduje na nabrzeżu ładunkowym. Bohaterowie zwracają również uwagę na podejrzane kontenery, których pilnują Krenthańscy żołnierze. Ze statku wysiada grupa zwiadowców oraz przewodniczący im Monkaru. Wojownik rozkazuje zwiadowcom przygotować tuby i przetransportować do nich ładunek. Kontenery otwierają się i wyjeżdżają z nich klatki z różnymi działaczami politycznymi, w tym prezydentami Włoch oraz Argentyny. Ben zamienia się w Przeobrażacza, a Kevin i Rook używają masek tożsamości. Bohaterom z łatwością udaje się wślizgnąć do jednej z klatek i ukryć się w tłumie przerażonych ludzi. Dyskretnie ich uspokajają i twierdzą, że im pomogą. Krenthowie umieszczają jeńców w tubach. Monkaru rozkazuje im załadować je na pokład, po czym statek odlatuje.

Przed budynkiem ONZ-u, Gwendolyn kontaktuje się z dziadkiem i mówi mu, że porwanie odbyło się bez najmniejszych śladów, a wyśledzenie porywaczy lub ofiar przez manę jest niemożliwe. Max dziękuje za informacje i rozkazuje agentkom wracać do siedziby.

Statek zwiadowczy dociera do ukrytego 30 metrów pod wodą w East River statku Krenthów. Podpływa do śluzy i rozpoczyna rozładunek. Ben, Kevin i Rook zostają przewiezieni do ogromnego laboratorium, gdzie znajdowały się inne tuby z różnymi ludźmi i obcymi w środku. Kiedy strażnicy wychodzą z pomieszczenia, Ben zmienia formę na Ziąba i wychodzi z tuby. Uwalnia swoich przyjaciół i razem z nimi postanawiają poszukać pozostałych porwanych ludzi. Rook zostaje na straży w pokoju, a Tennyson i Levin wybiegają na korytarz. Dyskretnie poruszają się po holu i zaglądają do każdych pomieszczeń. Kevin otwiera jeden z pokoi i zauważa Deau i Monkaru oraz grupę żołnierzy. Krenthowie dostrzegają intruza i wszczynają alarm. Znajdujący się kilka metrów dalej Ben, zauważa alarm i cofa się po Levina.

Do laboratorium chronionego przez Blonko, wpada kilku strażników i od razu atakują Hydraulika. Rook dzielnie walczy i szybko nokautuje przeciwników. Nagle do pokoju wchodzi Leydi, główna badacza delegacji ziemskiej, która próbuje niepostrzeżenie założyć Revonnaghanderowi K-Ree. Z wywiązanej rozmowy, podczas której każde z nich gotowe było do ataku, Leydi nieświadomie mówi Rookowi o głównym celu Krenthów - podboju Ziemi za pomocą Plee-ay. Kosmita złośliwie dziękuje damie za informacje i używając bomb dymnych wymyka się z laboratorium. W korytarzu spotyka uciekających Bena i Kevina. Osmozjanin kontaktuje się ze swoją żoną Gwendolyn i informuje o całej sytuacji.

W Statku lecącym do siedziby Hydraulików, Gwen otrzymuje komunikat od Kevina i mówi Julii o zmianie planów. Statek zawraca w kierunku siedziby ONZ-u, po czym wlatuje do wody.

Bohaterowie czekają na pomoc w ładowni. Zostają zaskoczeni przez Monkaru i Deau. Monkaru pyta herosów jak dowiedzieli się o transporcie ludzi i miejscu transakcji. Ben wspomina, że podczas ich pierwszego spotkania, umieścił na jego zbroi mikroskopijny nadajnik. Deau zauważa urządzenie na karku żołnierza i wściekły rozkazuje zaatakować bohaterów. Ben zamienia się w Gniewa. Podczas pojedynku, właz od śluzy otwiera się i wybiega z niego Gwendolyn. Dziewczyna osłania przyjaciół, którzy wbiegają do Statka. Kiedy Ben przekroczył próg śluzy, odwrócił się, by ujrzeć makabryczną scenę. Deau chwycił K-Ree wszczepione w kark Monkaru i energicznym ruchem wyciągnął je zabijając Krentha. Spogląda na Tennysona, który unika jego spojrzenia zamykając właz. Statek prędko wypływa na powierzchnię i odlatuje.

Później, w drodze do Wieży Herosów z bohaterami kontaktuje się Max oraz Rook. Revonnaghander informuje, że wie po co przybyli Krenthowie - mówi im o planie podboju Ziemi za pomocą tajemniczego Plee-ay. Ben stwierdza, że mogliby ogłosić to światu, demaskując ich i ich tajną inwazję, jednak specjalista włącza nagranie z uroczystości nadania Krenthom immunitetu dyplomatycznego, co niweczy ambicje Hydraulików na wyjawienie prawdy o powodzie przybycia kosmitów na błękitną planetę. Na nagraniu Gwen dostrzega porwanych prezydentów oraz resztę polityków i zastanawia się co to wszystko ma znaczyć.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Monkaru - Wy tchórze! Jesteście do niczego! Powinniśmy was... Aaah!
(Deau wyrywa K-Ree z karku Monakru, zabijając go)
  • Deau - Żałosne. Tak wyszkolony wojownik z zaawansowanym K-Ree nie potrafił wyczuć małego nadajnika przyczepionego do ciała. Ehh... Mniejsza z tym. Teraz twoja kolej Tennyson.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki