FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Neramide Stern.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Troska
Wczesnym rankiem
   Następny odcinek

Tęsknota to piąty odcinek pierwszego sezonu serii "Kwiaty zła". Został napisany przez użytkowniczkę Neramide Stern.

Fabuła

- Czym zasłużyłem? - zapytał jak gdyby nigdy nic.
- Wcześniej nie byłem pewny, czy nie zrobisz sobie jakiejś krzywdy. - przyznał.
- Jakie to ma w tej chwili znaczenie, skoro trafię do Nicości?
- To czy do niej trafisz zależy tylko od ciebie. Od tego jakie decyzje podejmiesz. Nicość niczego dobrego cię nie nauczy. Nie sprawi, że staniesz się lepszym człowiekiem. Dlatego po przemyśleniu sprawy postanowiłem dać ci drugą szansę, ale na moich warunkach.

Kevin nie wiedział co ma o tym wszystkim myśleć. Miał mętlik w głowie i bez skutecznie próbował zrozumieć, dlaczego Max zwlekał z powiedzeniem mu o "drugiej opcji" i przez dobrych parę godzin pozwolił mu myśleć, że nie ma dla niego już nadziei. Choć chciał znać odpowiedź na to pytanie, nie ośmielił się go jednak zadać. Stwierdził, iż odpowiedź sama się nasunie, gdy starzec wyjawi mu wszystkie szczegóły.
Kevin rozsiadł się wygodnie na łóżku, trochę obawiając się tego co Max dla niego przygotował i było to po nim widać dosyć wyraźnie. Rozmówca uśmiechnął się życzliwie, by dodać mu otuchy, po czym zajął miejsce tuż obok chłopaka. Czas odcisnął na nim piętno, co nastolatek zauważył, gdy mu się uważniej przyjrzał. Na jego twarzy widniało więcej zmarszczek oraz malowało się na niej zmęczenie, którego Kevin wcześniej nie widział. Gdyby Ben nie znalazł Omnitrixa, to Max mógłby wieść spokojne życie emeryta. Zasłużył na to po wielu latach czynnej służby. Zrobiło mu się trochę szkoda mężczyzny, gdy wyobraził sobie przez co musi przechodzić. Wpadł w gniew na samą myśl o tym, że Ben ma tak wiele, a tego nie docenia. Pomyślał o swoich rodzicach i przez to poczuł się jeszcze gorzej. Wiedział, że tak będzie, dlatego starał się nie myśleć o ich śmierci, ale to do niego wróciło z zdwojoną siłą. Emocje wzięły górę, gdy starzec zaczął go pocieszać, przez co nie był w stanie powstrzymać napływających łez. Zakrył oczy dłonią zawstydzony swoim nagłym wybuchem, lecz na niewiele się to zdało, ponieważ łzy spływały mu po policzkach, ostatecznie lądując na nieco znoszonych dżinsach. Max zaczął dopytywać łagodnie czy dobrze się czuje i Kevin chciał powiedzieć, że tak, lecz z jego ust wydobył się lament stłumiony głośnym szlochem. Bliskość mężczyzny zamiast uspokoić nastolatka, tylko wszystko pogarszała, przez co nie mógł się uspokoić. Dlatego starzec cierpliwie poczekał, aż chłopak się uspokoi. Trochę to trwało, ale ten doszedł do siebie. Niestety jego spokój został ponownie zakłócony przez prześladujące go myśli, z którymi już nie próbował walczyć. Max nie wiedząc jak ulżyć mu w cierpieniu przytulił go jak małe dziecko, nie bacząc na to czy chłopak tego chciał czy też nie. Jednak Kevin nie stawiał oporu i niepewnie wtulił się w niego. Choć wstyd mu było przyznać przed samym sobą, to poczuł wyraźną ulgę. Nie pamiętał kiedy ostatni raz ktoś go przytulił i trochę mu tego brakowało. Kiedy uciekł z domu i jego normalne życie się skończyło, jedyną osobą, która się o niego troszczyła był on sam. Czasami pragnął miłości zbyt mocno, co nie raz się na nim zemściło, gdy pojawiły się w jego życiu pierwsze miłości, które kończyły się zwykle bolesnym rozczarowaniem. Nawet przyjaźnie mu się nie udały, a idealnym przykładem jest Argit. Tak czy inaczej los dał mu nieźle w kość, przez co zapomniał jak to jest zaznać troski od drugiego człowieka. Niczego nie pragnął bardziej na świecie od miłości, ale nigdy nie chciał sie do tego przyznać nawet przed sobą. Od nadmiaru wszelakich uczuć poczuł się wyjątkowo zmęczony. Zasnął niekontrolowanie, wciąż wtulony w starca.

Postacie

  • Kevin Levin
  • Max Tennyson

Więcej z Fandomu

Losowa wiki