FANDOM

Szybkołak, dawniej znany jako BenWilk, to kosmita pochodzący z próbki DNA Loboanina z księżyca Luna Lobo.

Wygląd

W serii "Ben 10", wygląd Szybkołaka oparty jest na wyglądzie wilkołaka. Posiada szare futro, bujną, ciemnoszarą grzywę oraz długi, wilczy ogon. Jego kończyny uzbrojone są w trzy ostre pazury, zarówno u stóp, jak i u dłoni. Pysk kosmity potrafi rozdzielić się na cztery części, odkrywając zielone gardło. Na głowie Szybkołaka znajduje się czarny nos, para zielonych oczu oraz duże uszy. Nosi biały kombinezon okrywający jego tułów oraz uda. Na krańcach stroju rozciągają się czarne pasy. Symbol Omnitrixa znajduje się na brzuchu obcego.

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Szybkołak nie zmienia znacząco swojego wyglądu. Zauważalne różnice występują w ubarwieniu jego sierści na głowie oraz grzywie i ogonie, które jest teraz czarne, zamiast ciemnoszarego. Pysk kosmity stał się biały, a po rozdzieleniu go na cztery segmenty, widoczne jest czerwone wnętrze ust. Nadal nosi ten sam biały strój z czarnymi pasami. Symbol Ultimatrixa umieszczony jest na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10: Omniverse", Szybkołak jest teraz nieco muskularniejszy niż w poprzednich seriach. Jego futro ponownie przybrało ciemnoszary odcień, a dłonie kosmity posiadają teraz cztery szpony, zamiast trzech. Wnętrze pyska Szybkołaka, wraz z językiem, ponownie jest zielonego koloru. Nosi zielony strój, który przybiera czarny kolor na części pod szyją cudzoziemca. Na kombinezonie pojawia się również wiele czarnych pasków oraz biała linia oddzielająca zieleń znajdującą się na torsie od czerni klatki piersiowej. Nosi też zielone opaski na nadgarstkach oraz zielony kołnierz, na którym znajduje się symbol Omnitrixa.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Szybkołak wygląda identycznie jak w serii "Ben 10: Ultimate Alien", ale jego kombinezon jest ciemnoszary z białymi liniami oraz zielonym pasem. Jego futro wydaje się być również nieco ciemniejsze i gęstsze.

W serii "Ben 10: Mistyczne Universum", Szybkołak wygląda tak samo jak w serii "Ben 10", z tą różnicą, że ma strój taki jak w serii "Ben 10: Omniverse". Symbol Omnitrixa/Biomnitrixa znajduje się na białym pasie.

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Szybkołak wygląda tak samo jak w serii "Ultimate Alien". Znaczącą różnicą jest kolor sierści, który jest teraz jasnobrązowy.

Umiejętności

Szybkołak potrafi emitować potężny, ultradźwiękowy skowyt, poprzez otworzenie swojego czteroczęściowego pysku. Umiejętność ta może zadać poważne obrażenia przeciwnikom, zatrzymać i zmienić kierunek nadlatujących pocisków, czy też unieść kosmitę nad ziemię, poprzez odrzut generowany przez ryk.

Kosmita ma niezwykle wyczulone zmysły słuchu, węchu oraz wzroku, co umożliwia mu na przykład sprawne poruszanie się w ciemnościach, czy tropienie swoich celów. Posiada również zwiększoną siłę oraz wytrzymałość, a jego szybkie i zwinne ciało umożliwia mu stawanie w szranki z potężnymi wrogami. Dodatkowo, dzięki swojemu wzrokowi jest w stanie widzieć w ciemności.

Obcy uzbrojony jest w ostre kły w paszczy oraz szpony u rąk oraz nóg. Jego pazury u stóp są niesamowicie chwytliwe oraz czepne i umożliwiają mu działanie nimi jak dłońmi.

Wady

Podobnie jak większość ziemskich zwierząt z psimi cechami, Szybkołak jest niezwykle wrażliwy na bardzo głośne dźwięki ze względu na jego rozwinięty zmysł słuchu.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: Mistyczne Universum

Azmuth 10

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Szybkołak to pierwszy kosmita, który został odblokowany poprzez zeskanowanie DNA.
  • Szybkołak jest ulubionym kosmitą Kai Green.

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki