FANDOM

Szybcior to kosmita z próbki DNA Kineceleranina z planety Kinet.

Wygląd

W serii "Ben 10", Szybcior wyglądem przypomina częściowo opancerzonego welociraptora. Jego dwupalczaste stopy wyposażone są w czarne koła, których używa do poruszania się. Skóra obcego posiada niebieski kolor. Nosi czarny kombinezon, który na piersi i brzuchu jest biały. Jego ręce uzbrojone są w trzy pazury, na głowie znajduje się czarny hełm z wizjerem. Twarz kosmity jest niebieska i widnieje na niej para zielonych oczu oraz czarne usta połączone z kaskiem czarnymi liniami. Obcy ma też długi ogon w niebieskie pasy. Symbol Omnitrixa umieszczony jest na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Szybcior wygląda identycznie jak w serii "Ben 10". Symbol Ultimatrixa znajduje się na piersi obcego.

W serii "Ben 10: Omniverse", Szybcior jest wyższy i szczuplejszy. Biały pas na przodzie stroju zastąpiony został zielonym pasem, który pokrywa całą szyję kosmity. Na ogonie znajdują się teraz cztery niebieskie pasy, a jego kask jest dłuższy i szpiczasty. Wizjer posiada ciemniejszy odcień, a pazury na jego dłoniach są ostrzejsze i dłuższe. Nosi symbol Omnitrixa na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Szybcior wygląda tak samo jak w serii "Ben 10: Ultimate Alien", z wyjątkiem tego, że biały pas jest teraz ciemnoszary i w tali układa się horyzontalnie, a na ramionach pojawiły się dwie białe linie.

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Szybcior wygląda tak samo jak w serii "Ben 10: Ultimate Alien".

Umiejętności

Szybcior potrafi manipulować tarciem, by osiągać niezwykłe prędkości 500 mph (około 224 m/s) w zaledwie dwie sekundy. Kiedy obcy przyspiesza, czas wokół niego całkowicie zwalnia, a niekiedy nawet zatrzymuje się.

Kosmita potrafi zadawać szybkie ciosy w krótkim odstępie czasu, takie jak kopanie, czy kłucie przeciwników. Jest w stanie tworzyć tornada, przez generowanie siły dośrodkowej podczas szybkiego biegu w okręgu. Tornada są tak potężne, że są stanie unieść Way Biga. Zwiększony refleks i prędkie odruchy umożliwiają Szybciorowi zwinne unikanie ataków, przy niewielkim wysiłku.

Pazury obcego potrafią ciąć wiele materiałów z względną łatwością, a jego długi ogon jest niezwykle chwytny. Szybcior jest również bardzo silny i może nieść kilka osób na swoich ramionach, nie tracąc prędkości. Dodatkowo, kosmita szybciej odzyskuje siły i leczy rany niż inne gatunki.

Jest również bardzo zręczny, przez co może obsługiwać klawiatury i wpisywać kody, by dezaktywować niebezpieczne urządzenia. Zauważalną zaletą Szybciora jest jego niezwykle szybkie myślenie. W ciągu sekundy, kosmita potrafi myśleć o milionie dostępnych kombinacji w szyfrze bomby.

Wady

Szybkość Szybciora nie działa na wszystkich powierzchniach, takich jak lód lub silne kleje, które mogą sprawić, że trudno mu kontrolować tor biegu, czy zwalnianie.

Kosmita jest bardzo nadpobudliwy, przez co łatwo się rozprasza i trudno mu się skupić.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ciekawostki

  • Szybcior widzi na niebiesko, przynajmniej kiedy zakłada swój wizjer.
  • Szybcior posiada większą kontrolę nad swoją szybkością niż Raptus. Kosmita czasami miewa problemy z zatrzymywaniem się, podczas gdy Szybcior stopuje się natychmiast.

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki