FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Benjemin Armand Styleson

Style Ben

Nega-Style Ben

PowerUp Style Ben

PowerUp Nega-Style Ben

Fusion Style Ben

Informacje
Gatunek ¾ Człowiek
¼ Anodyta
Planeta Ziemia
Ciało Humanoid
Wiek 15 lat
Zawód Galaktyczny Obrońca
Pseudonim Stylowy Ben
Relacje
Moce
Zdolności Przemiana w kosmitów
Sprzęt Styletrix
Wygląd zewnętrzny
Kolor oczu Zielone
Czerwone
Kolor włosów Brązowe
Siwe
Szczegóły
Powiedzonko Fuzja!
Debiut Świat Stylowego Bena

Stytlowy Benjamin jest postacią, występującą w serii Ben 10: Alternatywne Wymiary

Wygląd

Stylowy Ben wygląda jak ten z Omniverse, ale jego schemat kolorów jest taki jak z oryginalnej serii.

Osobowość

W tym wymiarze jego osobowość nie różni się zbytnio od Bena z oryginalnej linii czasu, natomiast jego niestylowy odpowiednik jest jego dokładnym przeciwieństwem.

Umiejętności

Ben, gdy miał 10 lat, znalazł tajemniczy zegarek. Jego dziadek powiedział mu, że nazywa się Styletrix. Od tej pory Ben oraz jego przeciwieństwo potrafi przemieniać się w kosmitów.

Ben i jego nie-stylowy odpowiednik mogą połączyć swoje siły stając się silniejszym organizmem, Niestety nie robią tego zbyt często, bo się nienawidzą.

Wady

Jak każdy alternatywny Ben, Stylowy Ben i Nie-Stylowy Ben mają alergię na orzeszki i boją się klaunów.

Występy

Zobacz też

Lista ta jest długa, więc dla łatwiejszego czytania automatycznie jest schowana. Aby ją zobaczyć naciśnij przycisk po prawej.