FANDOM

Linki pokrewne:
Listy odcinkówListy kosmitówGalerieLista wymiarów

Tutaj znajdują się wszelkie rzeczywistości, wymiary czy też linie czasu wykorzystane w seriach należących do Ben 10 Universe Continued.

Wymiar 1

Główna linia czasu, w której mają miejsce wydarzenia zarówno z Kanonu, jaki i Ben 10: Omniverse Continuation oraz Ken 10: Herosi Jutra.

Znani mieszkańcy

Znane podwymiary

Wymiar 9

Linia czasu dosyć odbiegająca od głównej, świat i postacie w niej zawarte nawiązują do przed-produkcyjnych wersji całego serialu Ben 10.

Znani mieszkańcy

Wymiar 11

Rzeczywistość w której Kevin był od młodości przyjacielem Bena i Gwen i to on znalazł Omnitrix zamiast Bena, zostając super-bohaterem.

Znani mieszkańcy

Wymiar 12

Postapokaliptyczna, opanowana przez Computrona rzeczywistość, której jednym z niewielu ocalałych prawych jest Ben 12.

Znani mieszkańcy

Wymiar 13

Wymiar ciągłych tragedii, kataklizmów, klęsk żywiołowych i pechowego Bena, który przewnego dnia dokonał samobójstwa po tym jak postanowił zakończyć klęski i cierpienia dokonując destrukcji całej galaktyki Drogi Mlecznej jako Niebiańska Istota.

Znani mieszkańcy

  • Nieznany Ben

Wymiar 18

Wymiar z pozoru wyglądający na okres rozwoju technologii i urządzeń na parę wodną, jednak będący tak naprawdę typową w rozwoju technologi rzeczywistością, gdzie 18-letni Ben Tennyson, codziennie wzmaga się z trudnościami.

Znani mieszkańcy

Wymiar 19

Oś czasu w której opiekunem i "dziadkiem" Bena, był Proctor Servantis, on go wychowywał, po tym jak zabił bliskich chłopaka oraz dzięki niemu Ben stał sie bronią masowej destrukcji i podbojów.

Znani mieszkańcy

Wymiar 20

Rzeczywistość nieco średniowieczna w której Ziemia jest opanowan przez Pisccisskie kreatury, a Ben jest 19-letnim Piratem, który obrabował statek naukowca z Piscciss, zdobył Aquatransformatrix i rządzi w pirackim interesie.

Znani mieszkańcy

Wymiar 21

Na Ziemi w tym wymiarze toczą się ciągłe konflikty polityczne i zbrojne, a Ben przymusem został zwerbowany do militarnej jednostki, tam podczas misji w Strefie 51 dobrał się do Omnitrixa i zaczął panować nad światem.

Znani mieszkańcy

Wymiar 22

Rzeczywistość w której elementy przypominają połączanie "Bena 10: Omniverse" i "Maxa Steela".

Znani mieszkańcy

Wymiar 23

Wymiar, który różni się od głównego zaledwie nieznacznymi elementami, inną kolorystyką wszelakich elementów oraz charakterem mieszkańców ów rzeczywistości.

Znani mieszkańcy

Wymiar 24

Realia, w których Tennyson był otyłym, nielubianym, leniwym dzieckiem i po zdobyciu Omnitrixu postanowił urzywać go do swoich wstrętnych celów.

Znani mieszkańcy

Wymiar 25

Rzeczywistość, w której Ben stał się naukowcem i dzięki wynalezionemu przez siebie na podstawie pozaziemskich planów i technologii Omnitrixie rozpoczął rewolucję w nauce na całej Ziemi.

Znani mieszkańcy

Wymiar 26

Wszechświat w którym to Timothy Andrew, gburowaty szczeniak z klasy Bena zdobył Omnitrix, i za jego pomocą dokonuje różnych włamów i przestępst na Ziemi.

Znani mieszkańcy

Wymiar 27

Rzeczywistość odnosząca się do rebootu Bena 10, mającego mieć swoją premierę w 2016 roku.

Znani mieszkańcy

Wymiar 42

Oś czasu w której Eunice stała się Omnitrixterką i toczyła walki z wieloma potężnymi przestępcami w całym wszechświecie.

Znani mieszkańcy

Wymiar 44

Wymiar w któym dominuje biel i jasne odcienie, a zły, niezrównoważony Ben Tennyson wdraża w życie swoje chore idee uważane przez niego za idealne.

Znani mieszkańcy

Wymiar 45

Wymiar w którym Ben znalazł wadliwy Omnitrix, który zmutował jego DNA nakładając na nie parę niechcianych próbek i mieszając w jego umyśle, kreując z niego postać Eona, ten po zniszczeniu Omnitrixa, postanowił podróżować między osiami czasu, a po pewnych wydarzeniach gdy został "naprawiony" przejął i przebudował Ultimatrix Albeda i zaczął używać go do prawych celów.

Znani mieszkańcy

Wymiar 46

Wymiar w którym Ben był gnębiony przez równieśników i po otrzymaniu Omnitrixa zemścił się na nich... również Ben obracał się wśród niewłaściwego towarzystwa, a jego rodzina była dość patologiczna.

Znani mieszkańcy

Wymiar 47

Rzeczywistość w której Tennyson był medykiem obcych stworzeń jednak stał sie potworem po tym jak został zarażony wirusem z Anura Ormerrow i oszalał.

Znani mieszkańcy

Wymiar 48

Wymiar w którym Ben był nielubianym, wyśmiewanym chłopcem, który pewnego dnia zdobył Omnitrix i odosbnił się od wszystkich, stając się apatycznym, aspołeczny wyrzutkiem. Po tym jak Ben Pierwszy wraz z Gwen 10 trafili do jego wymiaru, pomyślnie umoralnili go i tym samym spowodowali, że stał się altruistycznym przykładem herosa.

Znani mieszkańcy

Wymiar 49

Wymiar Wściekłego Bena widizany ówcześniej w kanonicznym odcinku "Świat Wściekłego Bena".

Znani mieszkańcy

Wymiar 50

Wymiar w którym Ben i jego bliscy zostali pokonani i zlikwiodwani przez Albeda i Hope, którzy pobrali się i spłodzili córkę o imieniu Brenda, która posiadla Omnitrix i zaczęła zwać się Benteką. W późniejszych latach tej rzeczywistości dorosła Brenda ożeniła się z synem Doktora Animo i spłodziła córkę o imieniu Kennedy.

Znani mieszkańcy

Wymiar 51

Rzeczywistośc dosyć siostrzana do Wymiaru 50, jednak w tym wymiarze to Albedo i Rojo przyczynili się do morderstwa Tennysona, a ich córeczka nazwała się Destruktą.

Znani mieszkańcy

  • Brenda Callidum
  • Nieznana Rojo
  • Nieznany Albedo Callidum
  • Nieznany, martwy Ben Tennyson

Wymiar 62

Realia w których to Gwen zdobyła Omnitrix, zamiast Bena.

Znani mieszkańcy

Wymiar 63

Linia czasu w której istnieją dosyć spore różnice w stosunku do Wymiaru 1, a główną z nich jest zamiana płci wszelkich istnień.

Znani mieszkańcy

Wymiar 64

Wymiar w który odnośnie Wymiaru 1 różni się tylko zmianą płci.

Znani mieszkańcy

Wymiar 65

Inny wymiar w którym również zostały zamienione płciami istoty z Wymiaru 1.

Znani mieszkańcy

Wymiar 66

Oś czasu w której glob Ziemski zalany jest sektami okultystycznymi, a ich sprzymierzeńcem jest Tennyson opętany przez demona mieszkającego w Pentragamotrixie.

Znani mieszkańcy

Wymiar 67

Wymiar w którym Lord Straszer przejął Omnitrix i ciało Tennysona.

Znani mieszkańcy

Wymiar 68

Rzeczywistość w której Ben właściwie wykorzystał pełen potencjał Omnitrixa i wyłapał wszelkie zło z całego wszechświata i sprawiedliwie je osądził, po czym zaczął obserwować właściwie i pięknie rozwijający się byt.

Znani mieszkańcy

Wymiar 69

Oś czasu w której Malware pokonał i zabił Tennysona oraz przejął jego Omnitrix.

Znani mieszkańcy

Wymiar 70

Wymiar w którym Vilgax pokonał Tennysona i uwięził do w Wielkiej Nicości, przejął Omnitrix oraz wziął bliskich Tennysona i Hydraulików jako swoje sługi.

Znani mieszkańcy

Wymiar 71

Linia czasu w której Khyber przejmuje Omnitrix, a Tennyson i jego bliscy stają się trofeami Ostatecznego Łowcy.

Znani mieszkańcy

Wymiar 72

Rzeczywistość w której rodzice Bena zginęłi w wypadku samochodowym, a chłopak stał się samozwańczym mścicielem- kryminalistą.

Znani mieszkańcy

Wymiar 74

W tej linii czasu cywilizacja Ziemska około 2015 roku została zmodyfikowana, a wszelkie istoty na Ziemi przemienione w technologiczne, cybernetyczne i mechaniczne stworzenia, wskutek sprzymierza Synthroidów i Techadońskich Mistrzów Broni

Znani mieszkańcy

Wymiar 75

Rzeczywistość w której Ziemia chroniona jest przez ligę kosmiczny bohaterów wraz z Ben Tennysonem pod przykrywką Green-10a stojącego na czele i stawiającego opór inwazjom z kosmosu.

Znani mieszkańcy

Wymiar 76

Wymiar siostrzany do Wymiaru 75, będący odzwierciedleniem ów wymiaru. W tej rzeczywistości istoty charakteryzują się cechami kontrastującymi z tymi należącymi do odpowiedników z Wymiaru 75 i 1.

Wymiar 77

Wymiar w którym to Rook Blonko otrzymał Omnitrix.

Znani mieszkańcy

  • Rook Blonko
  • Nieznany Ben Tennyson
  • Nieznany Max Tennyson

Wymiar 78

Wymiar w którym doktor Alojzy Animo przejął Omnitrix.

Wymiar 79

Linia czasu, gdzie młody Max Tennyson otrzymał Omnitrix i bronił Ziemi przed złem.

Znani mieszkańcy

Wymiar 80

Rzeczywistość w której Doktor Psychobos posiadł Omnitrix.

Wymiar 81

Rzeczywistość w której Aggregor posiadł Omnitrix.

Wymiar 82

Oś czasu prawie nie różniąca, się od głównej osi, poza szczegółem, którym był dalej rozwijający się, nieprzerwany związek Ester i Bena.

Znani mieszkańcy

Wymiar 83

Wymiar w którym pojawił się despotyczny odpowiednik Tennysona, zwany Czarnym Tysiącem wraz z jego synem, który naginał historię i ją zmieniał na korzyść ojca szaleńca.

Znani mieszkańcy

Wymiar 84

Linia czasu w której 15-letni Ben nigdy nie zniszczył Omnitrixa w walce z Vilgaxem, w późniejszym okresie czasu zdobył własnym sposobem ostateczne formy oraz zaczął zwać się Benem 10.000.000.

Znani mieszkańcy

Wymiar 85

Wymiar dosyć podobny do tego z głównej linii czasu, jednak różni się w czasie, gdy 15-letni Ben wcześniej poznaje i dołącza się do Pomocników Hydraulików wzmacniając i rozszerzając ekipę.

Znani mieszkańcy

Wymiar 86

Wymiar będący odzwierciedleniem Wymiaru 68, gdzie panuje porządek i spokój pod okiem Omni-Obserwatora, podczas gdy w 86-tym panuje chaos i nieporządek spowodowany przez Bena Tennysona nazywającego się Omni-Władcą.

Znani mieszkańcy

Wymiar 87

Nieznana historia...

Znani mieszkańcy

Wymiar 88

Wymiar siostrzany do Wymiaru 44. W tej rzeczywistości panują ciemne i czarne odcienie, a Ben jest niezrównoważony w inny sposób niż jego odpowiednik z wymiaru 44, za walory estetyczne uznaje on całkowity chaos, nieład i nieporządek.

Znani mieszkańcy

Wymiar 92

Linia czasu w której rodzina Tenynsonów jest zła i powiązana z wieloma czasowymi paradoksami.

Znani mieszkańcy

Wymiar 99

Oś czasu w której Ben poznał Hydraulików, otrzymał swój Omnitrix i poznał pozaziemskie światy, dopiero po wydarzeniach z odcinka "I pojawił się Ben".

Znani mieszkańcy

Wymiar 100

Oś czasu w której istnieje sama Ziemia, a ludzkość nie natknęła się na pozaziemskie cywilizacje i technologie.

Wymiar 143

Uniwersum Generatora Rexa.

Wymiar 144

Uniwersum Animowanych Transformersów.

Znane podwymiary

  • Złamana rzeczywistość

Wymiar 145

Uniwersum Scooby'ego Doo i Brygady Detektywów.

Nieznane wymiary

  • Wszystkie poniżej 1 Wymiaru 
  • Przedział od 2 do 8 Wymiaru
  • Przedział od 14 do 17 Wymiaru
  • Przedział od 28 do 41 Wymiaru
  • Wymiar 43
  • Przedział od 52 do 61 Wymiaru
  • Wymiar 73
  • Wymiar 87
  • Wymiar 89 do 98 Wymiaru
  • Wszystkie powyżej 100 Wymiaru

Więcej z Fandomu

Losowa wiki