FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Straszydło to przestępca pojawiający się w serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest członkiem grupy przestępczej SCARECROW.

Wygląd

Straszydło jest szczupłym, wysokim obcym o humanoidalnej postawie ciała, którego głowa przypomina postrzępiony, szarożółty worek. Na twarzy widnieją duże, okrągłe, krwistoczerwone oczy oraz zszyta, pozioma wyrwa, która imituje usta. Straszydło nosi brązową koszulkę, która w wielu miejscach jest rozerwana, zszyta i brudna, a na nią zakłada ciemną kamizelkę w podobnym stanie. Na talii kosmity znajduje się szarożółty pas wraz z kilkoma kieszeniami. Nosi też ciemne spodnie pokryte gdzieniegdzie łatami oraz ciemne, brudne buty i czarne rękawiczki bez palców.

Podczas występu w Operze w Sydney, nosił czarny garnitur, podobnie jak reszta członków SCARECROW.

Osobowość

Wkrótce.

Umiejętności

Straszydło posiada umiejętność do wytwarzania gazu, który wywołuje silne halucynacje przedstawiające lęki i fobie przeciwnika. Jest w stanie przekształcić wypuszczaną substancję w ciało stałe, co urzeczywistnia powstałą na skutek gazu iluzję.

Zwinność, siła oraz wytrzymałość Straszydła znacząco przekraczają normy zwykłego człowieka. Z łatwością potrafi zwalczyć doświadczonych przeciwników, a jego umiejętności akrobatyczne pozwalają mu wykonywać szybkie uniki i akrobacje w trakcie pojedynku.

Historia

Wkrótce.

Występy

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki