FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
[[Sprowadźmy ich! cz.1]]
[[Frankenstein!]]
   Next

Sprowadźmy ich! cz.2 to drugi odcinek Ben: Show. Został napisany przez użytkownika Maksymilian.zieba.37.

Streszczenie

To pierwsze zadanie i dokończenie 1 odcinka.

Fabuła

Doktor Show wymienia zawodników. Okazuje się, że nagrodą główną jest Vulmitrix Bena. Prowadzący mówi, że lecą na planetę Kylmyys, gdzie mieszkają Nekroziębianie. Ich zadanie to znaleźć Gulmoka, jedynego zielonego Nekroziębianina. Nagle Vulmitirx zeskanował nowe DNA i Ziąb był w Vulmitrixie. Każdy poszedł i WDR, Stefek Pizza oraz Torba Borba poszli razem i poszli razem Dennis, Mumia Dennisa oraz Gumball i Penny oraz Darwin, Anais i Bobert. A Ben, Gwen i Rook byli razem oraz Kevin i Argit. Tymczasem u Penny i Gumballa, pomarańczowy Nekroziębianin porywa ich. Argit i Kevin zaczęli szukać po lombardach. Nagle przychodzi Argit z wielkim karabinem. Mówi, że dał za broń zużyte baterie. Nagle przychodzi pomarańczowy Nekroziębianin. Chce dostać baterie za nanosilnik. Wymieniają się i po chwili kolega pomarańczowego Nekroziębianina ich porywa. Tymczasem u Wujcia Dobrej Rady, Torby Borby i Stefka Pizzy. Nagle znajdują dom zielonego Nekroziębianina. On się zgadza z nimi pójść. Na końcu odcinka Stefek Pizza ma wybrać zawodnika do eliminacji z czwórki: Argit, Kevin, Gumball, Penny i Stefek wybiera Argita. Nagle Argita zabiera statek kosmiczny.

Najważniejsze wydarzenie

  • Znalezienie Gulmoka.
  • Wyeliminowanie Argita.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

  • Ziąb (pierwsze ponowne pojawienie)

Cytaty

Ciekawostki

  • Pomarańczowy Nekroziębianin to postać z Vulmitrixa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki