FANDOM

Spell jest najemnikiem z serii "Ben 10: Mistyczne Universum". Stworzony został przez WodnyNahaj222.

Wygląd

To szary Loboanin o fioletowych oczach z jaśniejszym pyskiem. Ma niebieski strój z czarno-białym pasem. Na rękach i nogach ma czarne opaski. Na czubku głowy nosi czarny pas.

Umiejętności

Spell, oprócz swoich pazurów i ostrych kłów, jest też silny oraz potrafi wysoko skakać. Jego największą zaletą jest atak dźwiękowy z paszczy poprzez rozdzielenie jej na cztery części. Ma także zwiększoną wytrzymałość, refleks, zaostrzone zmysły węchu i słuchu. Jest strasznie szybki, szybkością dorównuje Szybciorowi. W wyposażeniu ma energetyczne katany, granaty fuzyjne, działa laserowe itp.

Wady

Widzi tylko w kolorze zależnym od koloru swoich oczu, w jego przypadku widzi na fioletowo. Jest również podatny na wysokie dźwięki przez swój wrażliwy słuch.

Historia

Wczesne życie

Gdy był dzieckiem mieszkał z rodziną, Szekiurem i Crujo na księżycu Luna Lobo. Po pewnym czasie wstąpił do akademii hydraulików. Poznał tam Rooka i Skraba. W pewnym momencie uciekł z niej i stał się najemnikiem.

Ben 10: Mistyczne Universum

Zadebiutował w odcinku "Jak pies z kotem", podczas walki z Benem i Rookiem. Zadrapał Omnitrix pazurami nasączonymi specjalnym płynem do automatycznej aktywacji blokady funkcji życiowych.

W odcinku "W pułapkę", pojawia się podczas lotu Bena i Rooka. Rozmawiał z Chromatydem.

W odcinku "ARCHEN", na zlecenie Chromatyda strzela w zamaskowanego Tero specjalną igłą, która demaskuje oszusta.

W odcinku "Najemnik", łapie fragment Mapy Universum, poczym oddaje go Chromatydowi za odpowiednią sumę tajdenów.

W odcinku "Cień planetarny", należy do rebeliantów. Razem z Argitem i Specjalistą Patelidayem walczą z Whamem, po pokonaniu Vladata niszczą trzeci generator.

W odcinku "Powódź", pomaga w poszukiwaniach zaginionych hydraulików. W bazie hydraulików odzyskuje swego zwierzaka, Szekiura.

Występy

Ciekawostki

  • Gdy był dzieckiem jego zwierzakiem była zmutowana Kiereszura zwana Szekiur.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki