FANDOM

Sojusz to jedenasty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Krylstar i Vilgax łączą siły, by pokonać Bena!

Fabuła

Na orbicie ziemskiej trwa pościg za pojazdem skradzionym przez Vilgaxa i Psyphona. Nagle skradziony statek zostaje zestrzelony. Do pojazdu wchodzą Hydraulicy. W Powietrznej Bazie Hydraulików, Drużyna Bena czeka na sygnał od żołnierzy znajdujących się w wrogim statku. Wtem na ekranie pojawia się sygnał i Baza Hydraulików dogania pojazd Vilgaxa. Ściąga go do środka Bazy promieniem ściągającym. Ben i Kevin wchodzą do hangaru. Ben zamienia się w Czterorękiego i otwiera drzwi pojazdu. Wtem Czteroręki wylatuje z pojazdu uderzony promieniem. Kevin chowa się za statkiem absorbując kawałek metalu. Ze statku wychodzi Vilgax a za nim Psyphon. Ben atakuje Vilgaxa. Walka jest nierówna. Vilgaxowi pomaga Psyphon, który szybko zostaje ogłuszony przez Kevina. W kokpicie całe to zajście ogląda Gwen i Max. Gwen postanawia im pomóc ale dziadek Max powstrzymuje ją i mówi chłopakom, żeby się czegoś przytrzymali. Ben i Kevin wypełniają rozkaz a Max otwiera śluzę bezpieczeństwa. Psyphon prosi Vilgaxa o pomoc, ale ten go ignoruje. Psyphon wypada w przestrzeń kosmiczną. Nagle uderza w kadłub ogromnego pojazdu.

W Bazie Hydraulików, Gigantozaur nadal walczy z Vilgaxem. Walka przenosi się na coraz niższe poziomy pojazdu. Tym razem Ben wygrywa pojedynek. Gotowy dobić przeciwnika, zostaje powstrzymany przez diamentową ścianę. Na wysokiej platformie stał Krylstar. Ben szybko zmienił formę. Krylstar ratuje Vilgaxa. Echo Echo próbuje powstrzymać wrogów, niestety udaje im się uciec. Ben informuje Kevina, że Krylstar i Vilgax są w pojeździe. W hangarze Kevin włącza alarm. Wszystkie wyjścia i wejścia zostają zamknięte. Vilgax i Krylstar zostają namierzeni przez Bena. Tymczasem na statku Krylstara, Psyphon próbuje ustalić położenie swojego pana. Znajduje go i uruchamia działo. Gwen każe wszystkim Hydraulików ewakuować się. Max próbuje zmienić kurs Bazy tak by uniknąć ostrzału. Krylstar i Vilgax niszczą kolejne zamknięte drzwi i dostają się do kokpitu. Tam zostają zaatakowani przez Anodytkę i Maxa. Do walki dołącza się również Kevin i Upgrade. Upgrade scala się z pojazdem. Krylstar daje znak Psyphonowi, który strzela promieniem. Promień niszczy pół statku. Vilgax wraz z Psyphonem uciekają. Ben próbuje ich dogonić ale mdleje.

Potem gdy Ben otwiera oczy, zostaje poinformowany, że namierzono sygnaturę cieplną statku Krylstara. Ben mówi dziadkowi, że gdy Vilgax i Krylstar próbowali uciec z zamkniętej bazy, Kevin podłożył ładunki elektromagnetyczne w pojeździe Krylstara, które zdetonują się jeżeli będą chcieli opuścić Drogę Mleczną. Tymczasem w pojeździe Krylstara, Psyphon informuje o tym wszystkim swojego pana. Krylstar postanawia zostać w Drodze Mlecznej i zawiera sojusz z Vilgaxem, który już obmyśla plan zemsty.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici