FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Ben10 fan nr 1.
   Previous Poprzedni odcinek
[[Same problemy: część 1]]
[[Drapieżnicy]]
   Next

Same problemy: część 2 to 12 odcinek serii "Ben 10: The Power". Jest kontynuacją odcinka "Same problemy: część 1". Został napisany przez użytkownika Ben10 fan nr 1.

Streszczenie

Ben po ciężkim ataku zostaje umieszczony w bazie "BeVilBeda" tak jak inni Hydraulicy. Nagle Albedo zaczyna pomagać...

Fabuła

Siedziba BeVilBeda. Tennyson i inni budzą się przywiązani przez pnącza Dzikiego Pnącza Złego Młodego Bena. Blukic i Driba wydostają się i odwiązują Bena, a ten za pomocą Czterorękiegio uwalnia pozostałych. Nieoczekiwanie zjawia się Albedo i zamienia się w Kulopłota, ale nie walczy. Zabiera Bena, Rooka i Hydraulików. Vilgax i Zły Młody Ben gonią zbiegów. Albedo pod postacią Fantoma opanowuje ciało Vilgaxa i ciska nim o ścianę. Ben jako Klon walczy ze swoim młodszym odpowiednikiem. Albedo każe innym uciekać, jednak Ben jako Gliman] nadal walczy. W końcu klon Tennysona jako Ziąb postanawia także pomóc. Po ciężkich pojedynkach Ben przemienia się w Atomixa i pokonuje wrogów. Potem dziękuje Albedo za pomoc i wraz z Hydraulikami odchodzi.

Później Vilgax wyciąga miecz, a Zły Młody Ben szuka kosmity, szyderczo patrząc na Albedo....

Postacie

Neutralni

Wrogowie

Kosmici

Przez Bena

Przez Albeda

Przez Złego Młodego Bena

Cytaty

Wkrótce

Ciekawostki

Wkrótce

Więcej z Fandomu

Losowa wiki