FANDOM

Sam Jet jest cybernetycznie wzmocnionym człowiekiem i jednym z braci Sam.

Wygląd

Sam Gravity wyglądał jak przeciętny, dorosły mężczyzna. Miał czarne, bujne włosy i niebieskie oczy.

Po operacji, gdzie został cybernetycznie wzmocniony, jego ciało zostało w większej części zrobotyzowane. Nosi czarno-zieloną zbroję okrywającą jego całe ciało z wyjątkiem głowy. Przez jego tułów przechodzi pas z amunicją. Jego charakterystyczną cechą są karabiny maszynowe zamiast rąk i plecak odrzutowy na plecach.

Umiejętności

Karabiny maszynowe

  • Jet potrafi wystrzeliwać dużą ilość pocisków na sekundę, zadających duże obrażenia dzięki swoim karabinom maszynowym, które są umieszczone na miejsce przedramion.

Inne zdolności

  • Sam Jet posiada plecak odrzutowy, który daje mu zdolność bardzo szybkiego latania.
  • Jet ma zwiększoną siłę, wytrzymałość i zwinność, dzięki czemu Sam umie dobrze walczyć.

Historia

Wczesne lata

"Byliśmy żołnierzami, którzy podczas wojny z Technorgami zostali poważnie okaleczeni. Wylądowaliśmy w szpitalu, lecz lekarze powiedzieli nam, że nie mamy żadnych szans na przeżycie. Chwilę później do sali operacyjnej w której znajdowaliśmy się weszli jacyś podejrzanie wyglądający pracownicy. Powiedzieli nam, że oni są w stanie nas uratować i że mamy szanse jeszcze stanąć na nogi. Zgodziliśmy się i dwaj doktorzy zabrali nas ze sobą. Na korytarzu zobaczyliśmy nieprzytomnych lekarzy. Kiedy wsiedliśmy do samochodu to Sam Gravity zapytał się jak się oni nazywają, oraz jak mają zamiar nas wyleczyć. Odpowiedzieli tylko jak się nazywają: Animo i Boxum. Zawieźli nas do tej bazy i zanieśli do sali pełnej dziwnej kosmicznej technologii. Sam Heavy usłyszał jak mają nas nie tylko wyleczyć a i cybernetycznie wzmocnić. Wkrótce wstrzyknęli nam środek usypiający i zaczęli operacje. Po dość długim czasie (około półtora roku później) skończyli robotę. Wszyscy obudziliśmy się i odkryliśmy, że jesteśmy złączeni z maszynami. Doktorzy powiedzieli nam jakie mamy zdolności: Gravity potrafi zmieniać stronę przyciągania grawitacyjnego mnie i dotkniętych przedmiotów, oraz zdolności magnetyczne, Sam Heavy zyskał nadzwyczajną siłę i wytrzymałość, Sam Jet, czyli ja zyskałem złączony z ciałem plecak rakietowy, oraz zamiast rąk karabiny maszynowe, Sam Badass został połączony z motorem i zyskał nadzwyczajną szybkość, oraz zamiast dłoni zyskał pistolet strzelający małą wiązką ognia. Był jeszcze ktoś o kim nie wiedzieliśmy i on o nas nie wiedział, a był nim Exo-Skull. Ten był nosorożcowatym kosmitą z nieznanego gatunku, który zgłosił się do tego projektu na ochotnika. Również został cybernetycznie wzmocniony."

Teraźniejszość

Sam Jet zadebiutował w odcinku Projekt S.A.M gdzie wraz ze swoimi braćmi próbował uśmiercić Karla. Wkrótce doktorzy założyli na niego i jego braci, z wyjątkiem Sama Gravity'ego urządzenia, dzięki którym mogli ich kontrolować. Niedługo Gravity wraz ze Strażnikami uwolnił wszystkich swoich braci oprócz Sama Badassa. Wstąpił później do grupy Strażnicy wszechświata.

Sam Jet pojawiał się w następnych odcinkach, pomagając Karlowi i jego ekipie.

Występy

Ciekawostki

  • Sam Jet jako jedyny z braci potrafi latać.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki