FANDOM

Sam Gravity jest cybernetycznie wzmocnionym człowiekiem i jednym z braci Sam.

Wygląd

Sam Gravity wyglądał jak przeciętny, dorosły mężczyzna. Miał czarne włosy i brązowe oczy.

Po operacji, gdzie został cybernetycznie wzmocniony, jego ciało zostało w większej części zrobotyzowane. Nosi jasnoniebiesko-białą zbroję okrywającą jego całe ciało z wyjątkiem twarzy. Nosi szpiczasto zakończoną maskę, z czarnym wizjerem. Gravity ma również duże przedramiona.

Umiejętności

Zmiana kierunku przyciągania grawitacyjnego

  • Sam Gravity ma zdolność zmienienia kierunku przyciągania grawitacyjnego:
    • Swojego,
    • Danych osób, lub zwierząt, których aktualnie dotyka,
    • Przedmiotów, których aktualnie dotyka.

Magnetyzm

  • Gravity ma zdolności magnetyczne, dzięki którym może przyciągać żelazne rzeczy.
    • Zdolność jest ograniczona zasięgiem.

Inne zdolności

Gravity ma zwiększoną wytrzymałość, siłę i zwinność, dzięki czemu potrafi dobrze walczyć.

Historia

Wczesne lata

"Byliśmy żołnierzami, którzy podczas wojny z Technorgami zostali poważnie okaleczeni. Wylądowaliśmy w szpitalu, lecz lekarze powiedzieli nam, że nie mamy żadnych szans na przeżycie. Chwilę później do sali operacyjnej w której znajdowaliśmy się weszli jacyś podejrzanie wyglądający pracownicy. Powiedzieli nam, że oni są w stanie nas uratować i że mamy szanse jeszcze stanąć na nogi. Zgodziliśmy się i dwaj doktorzy zabrali nas ze sobą. Na korytarzu zobaczyliśmy nieprzytomnych lekarzy. Kiedy wsiedliśmy do samochodu ja, czyli Sam Gravity zapytałem się jak się oni nazywają, oraz jak mają zamiar nas wyleczyć. Odpowiedzieli tylko jak się nazywają: Animo i Boxum. Zawieźli nas do tej bazy i zanieśli do sali pełnej dziwnej kosmicznej technologii. Sam Heavy usłyszał jak mają nas nie tylko wyleczyć a i cybernetycznie wzmocnić. Wkrótce wstrzyknęli nam środek usypiający i zaczęli operacje. Po dość długim czasie (około półtora roku później) skończyli robotę. Wszyscy obudziliśmy się i odkryliśmy, że jesteśmy złączeni z maszynami. Doktorzy powiedzieli nam jakie mamy zdolności: Ja Gravity potrafię zmieniać stronę przyciągania grawitacyjnego mnie i dotkniętych przedmiotów, oraz zdolności magnetyczne, Sam Heavy zyskał nadzwyczajną siłę i wytrzymałość, Sam Jet zyskał złączony z ciałem plecak rakietowy, oraz zamiast rąk karabiny maszynowe, Sam Badass został połączony z motorem i zyskał nadzwyczajną szybkość, oraz zamiast dłoni zyskał pistolet strzelający małą wiązką ognia. Był jeszcze ktoś o kim nie wiedzieliśmy i on o nas nie wiedział, a był nim Exo-Skull. Ten był nosorożcowatym kosmitą z nieznanego gatunku, który zgłosił się do tego projektu na ochotnika. Również został cybernetycznie wzmocniony."

Teraźniejszość

Sam Gravity zadebiutował w odcinku Projekt S.A.M gdzie wraz ze swoimi braćmi próbował uśmiercić Karla. Wkrótce odkrył, że doktorzy chcieli go wykorzystać, nakładając na niego urządzenie, które sprawia, że jest dana osoba jest posłuszna twórcy tej maszynki. Udało mu się jako jedynemu uciec. Niedługo wraz z pomocą Karla i innych uwolnił wszystkich swoich braci oprócz Sama Badassa. Wstąpił później do grupy Strażnicy wszechświata.

Sam Gravity pojawiał się w następnych odcinkach, pomagając Karlowi i jego ekipie.

Występy

Ciekawostki

  • Z jego braci to właśnie ciało Gravity'ego zostało najbardziej zrobotyzowane.

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki