FANDOM

SCARECROW to grupa kosmicznych złodziei, którzy działają na Ziemi.

Historia

SCARERCOW debiutuje w odcinku "Zero strachu", gdzie okradli Operę w Sydney. Podczas akcji, członkowie pod dowództwem Fearcrowa, wypuścili gaz strachu, który umożliwił im sprawne wykonanie misji. Później grupa udaje się do Nowego Orleanu. Lecąc samolotem, dyskretnie okradali pasażerów. Gdy kończą, wypuszczają gaz i próbują uciec, ale przybywa Ben jako Ziąb i reszta jego drużyny. Złodzieje sprytnie wymykają się hydraulikom i lądują na wieżowcu. Na miejsce przybył również Tennyson, z zamiarem powstrzymania przestępców przed kolejną zbrodnią. Fearcrow użył swoich mocy i stworzył iluzje, które nękały Bena w postaci Frankenszała.

W międzyczasie, SCARECROW uciekli do budynku i przygotowywali się do zbrodni. Po wielu potyczkach z członkami SCARECROW, Ben dociera do sali z automatami i grami hazardowymi, gdzie czekał na niego przywódca złodziei i Straszydło, jego zastępca. Do budynku weszli też przyjaciele Bena, Gwen, Kevin i Julia, którzy powstrzymywali opętanych pracowników hotelu. Po walce z Fearcrowem, Gazior niweluje efekt gazu strachu i aresztuje grupę. Okazuje się, że byli kosmitami, co doprowadziło do zeskanowania ich DNA przez Omnitrix Bena.

Znani członkowie

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki