FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Mikut37.
Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Mikut37.

Sługusy De Szramy to mroczni wrogowie z serii "Mikut 10: Kosmiczny Chaos".

Informacje

Wyglądają jak czarni Vladaci z ogonem Ektonurytów i otwartymi ustami. Mają na ogonie grubą bransoletę z fioletowej stali oraz różowe pazury i skrzydła. Mają skośne, różowe oczy, a na klatce piersiowej umieszczony jest kryształ kontroli, który utrzymuje ich przy życiu. Potrafią atakować Kiereszurami.

Osobowość

Są zahipnotyzowani. Nic nie mówią i nie czują. Gdy De Szrama rozkazuje im, ich "czułki" czy "anteny" na głowie wydłużają się, a kryształy kontroli, pazury i oczy świecą na różowo.

Wady

Ich słaby punkt to głowa. Gdy się ją zniszczy, reszta ciała eksploduje. Dodatkowo, jeśli strzeli się w kryształ na ich piersi, ten rozsadza ich na strzępy.

Ciekawostki

  • Cały czas mają otwarte usta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki