FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Słuchacz to kosmita pochodzący z próbki DNA Acustana z nieznanej planety.

Wygląd

Wkrótce.

Umiejętności

Główną umiejętnością Słuchacza jest jego wyostrzony do granic możliwości zmysł słuchu, który pozwala mu słyszeć dźwięki z niezwykłą przejrzystością z dalekiego dystansu, a nawet słyszeć częstotliwości znajdujące się poza normalnym zakresem słyszenia. Uszy Słuchacza potrafią wyłapać każdy pojedynczy dźwięk, mogą rozszyfrować warstwa po warstwie różne dźwięki i konwersacje, a nawet zlokalizować źródło hałasu znajdujące się w odległości mili lub w zatłoczonym mieście z dużym natężeniem sygnałów dźwiękowych.

Dodatkowo, Słuchacz jest w stanie wyczuć i zlokalizować dowolny dźwięk w otaczającym go środowisku. Przykładowo może wyczuć, kiedy i gdzie dane słowo zostało wypowiedziane. Zasięg tej mocy jest tak duży, że kosmita może wykryć dany sygnał na całej planecie. Obcy może skupić swój słuch na wybranym otoczeniu i odfiltrować pozostałe sygnały, by słyszeć jedynie pożądany dźwięk.

Słuchacz potrafi także rozróżnić czy źródło dźwięku jest naturalne czy jest ono wytworzone sztucznie, na przykład przez udającego daną osobę człowieka.

Historia

The War Zone

Wkrótce.

Występy

The War Zone

  • Wkrótce.

Ciekawostki

  • Wkrótce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki